ZÁZRAK NA KONCI ŠKOLNÍHO ROKU
ZÁZRAK NA KONCI ŠKOLNÍHO ROKU
Jak jsme během 19 dnů proměnili dary pro učitele ve vlnu emocí a prodali více jak 3500+ dárkových sad!
Jak jsme během 19 dnů proměnili dary pro učitele ve vlnu emocí a prodali více
jak 3500+ dárkových sad!
Příběh, jak jsme rozjeli kampaň “Dárek pro paní učitelku ke konci školního roku” a zaznamenali neuvěřitelný nárůst zájmu. Jakou strukturu kampaní jsme zvolili a jak jsme je optimalizovali, abychom dosáhli potřebného výsledku? Přečtěte si krok za krokem celý postup, který můžete interpretovat i do svého byznysu. 👇
Příběh, jak jsme rozjeli kampaň “Dárek pro paní učitelku ke konci školního roku” a zaznamenali neuvěřitelný nárůst zájmu. Jakou strukturu kampaní jsme zvolili
a jak jsme je optimalizovali, abychom dosáhli potřebného výsledku? Přečtěte si krok za krokem celý postup, který můžete interpretovat i do svého byznysu. 👇
Příběh, jak jsme rozjeli kampaň “Dárek pro paní učitelku ke konci školního roku” a zaznamenali neuvěřitelný nárůst zájmu. Jakou strukturu kampaní jsme zvolili a jak jsme je optimalizovali, abychom dosáhli potřebného výsledku? Přečtěte si, jak jsme toho dosáhli krok za krokem. 👇
Jak jsme během 19 dnů proměnili dary pro učitele ve vlnu emocí a prodali více jak 3500+ dárkových sad!
LEROS - BYLINNÁ MOUDROST
LEROS - BYLINNÁ MOUDROST
Seznamte se s klientem
Seznamte se
s klientem
Tohle je Leros - Bylinná moudrost a harmonie od 1954
Tohle je Leros - Bylinná moudrost a harmonie
od 1954
Již 60 let vykupují a zpracovávají byliny tak, aby si uchovaly své zázračné vlastnosti. Rozumí bylinkám a vnímají jejich klid a harmonii, jež se dokáže promítnout do čajů, které z nich připravují.
Začátek spolupráce
S LEROSem spolupracujeme již od roku 2020. Před námi pracovalo na LEROSu několik agentur, ale nedařilo se jim dosahovat požadovaných výsledků a klient byl ve ztrátě. To jsme museli změnit a dotáhnout LEROS na vrchol.
Na začátku cesty proběhla společná schůzka, kde jsme si jasně stanovili podmínky spolupráce a vzájemná očekávání, připravili celkovou strategii e-shopu a pustili se do práce.
S klientem pracujeme na principu “vln kampaní”. Pro představu, na Vánoce inzerujeme vánoční produkty, na jaře jarní očistu těla, v létě ledové čaje Cold brew a tak dále. Ke konci školního roku klient přišel s novými produkty “Dárek pro paní učitelku”, který otevřel prostor k další vlně kampaní. Naším úkolem bylo dostat tuto novou produktovou kategorii do povědomí a maximalizovat tržby.
Pojďte se nyní podívat, jak jsme postupovali.
S LEROSem spolupracujeme již od roku 2020. Před námi pracovalo na LEROSu několik agentur, ale nedařilo se jim dosahovat požadovaných výsledků
a klient byl ve ztrátě. To jsme museli změnit a dotáhnout LEROS na vrchol.
Na začátku cesty proběhla společná schůzka, kde jsme si jasně stanovili podmínky spolupráce a vzájemná očekávání, připravili celkovou strategii
e-shopu a pustili se do práce.
S klientem pracujeme na principu
“vln kampaní”. Pro představu, na Vánoce inzerujeme vánoční produkty, na jaře jarní očistu těla, v létě ledové čaje Cold brew a tak dále. Ke konci školního roku klient přišel s novými produkty “Dárek
pro paní učitelku”, který otevřel prostor
k další vlně kampaní. Naším úkolem bylo dostat tuto novou produktovou kategorii do povědomí a maximalizovat tržby.
Pojďte se nyní podívat, jak jsme postupovali.
Brief od klienta
Brief od klienta
PRVOTNÍ BRIEF
PRVOTNÍ BRIEF
Zadání od klienta
Dostali jsme jednoduché zadání: Máme nové produkty, připravte strategii, jak je nejlépe dostat mezi uživatele a maximalizovat množství nákupů na e-shopu.
Dostali jsme jednoduché zadání: Máme nové produkty, připravte strategii, jak
je nejlépe dostat mezi uživatele
a maximalizovat množství nákupů
na e-shopu.
1. Analýza předchozích kampaní v účtu
1. Analýza předchozích kampaní v účtu
Hledali jsme historicky ty nejvýkonnější kampaně v účtu, abychom se z nich mohli poučit a na základě dat určit co nejlepší směr pro nový produkt.
Sledovali se kreativy (bannery, textace), cílení, které fungovalo nejlépe. Dále pak nejdůležitější metriky u těchto reklam - CPC (cena za proklik z reklamy) a CTR (procentuální míra prokliku z reklamy). Analýza nám ukázala, jaké formáty a styl kreativ by mohly pro akvizici produktu "Dárek pro paní učitelku" nejlépe fungovat.
Na základě toho jsme poslali zadání fotografovi, abychom měli vše nafocené, tak jak potřebujeme. Po obdržení fotografií jsme si s klientem odsouhlasili 15 bannerů (bod 4) a na nich postavili hlavní kampaň. Vítězné kreativy se dále škálovaly.
Hledali jsme historicky ty nejvýkonnější kampaně v účtu, abychom se z nich mohli poučit a na základě dat určit co nejlepší směr pro nový produkt. Sledovali se kreativy (bannery, textace) a cílení, které fungovaly nejlépe. Analýza nám ukázala, jaké formáty a styl kreativ by mohli pro akvizici produktu "Dárek pro paní učitelku" nejlépe fungovat.
Na základě toho jsme připravili 15 kreativ, které se podrobily testům. Následně jsme vybrali 3 nejsilnější (bod 4) a na nich postavili hlavní kampaň. Tyto vítězné kreativy se dále škálovaly.
2. Stanovení cílů
s klientem
S Annou jsme si na společném callu upřesnili cílovou ziskovost pro jednotlivé kanály:
PNO do 30 %
Návratnost min. 4
Od začátku jsme však byli trochu na pochybách, zda vůbec tyto produkty osloví potenciální zákazníky.
Následující kroky jsou zde pro shrnutí
a blíže rozebrány v dalších sekcích
(již mimo brief)
3. Příprava přistávací stránky
Posílat zákazníky na detail produktu by nebylo efektivní. Pro tento účel jsme připravili speciální přistávací stránku, kam povedeme všechny zákazníky. Bylo nutné se pořádně zamyslet nad strukturou stránky, abychom měli co nejvyšší konverzní poměr.
Už od začátku jsme věděli, že posílat zákazníky na detail produktu nebude efektivní. Proto jsme se rozhodli, že na produkty připravíme speciální přistávací stránku, kam povedeme všechny zákazníky. Bylo tedy potřeba se pořádně zamyslet nad strukturou této stránky, abychom měli co nejvyšší konverzní poměr.
2. Stanovení cílů s klientem
S Annou jsme si na společném callu upřesnili cílovou ziskovost pro jednotlivé kanály:
PNO do 30 %
Návratnost min. 4
Od začátku jsme však byli trochu na pochybách, zda vůbec tyto produkty osloví potenciální zákazníky.
Následující kroky jsou zde pro shrnutí a blíže rozebrány v dalších sekcích (již mimo brief)
3. Příprava přistávací stránky
Posílat zákazníky na detail produktu by nebylo efektivní. Pro tento účel jsme připravili speciální přistávací stránku, kam povedeme všechny zákazníky. Bylo nutné se pořádně zamyslet nad strukturou stránky, abychom měli co nejvyšší konverzní poměr.
TIP: Přistávací stránku doporučujeme udělat vždy, pokud máte nějaký produkt, který vyčnívá (je hlavní/důležitý/něčím speciální) a chcete se na něj zaměřit v rámci individuální kampaně.
4. Upřesnění bannerů do reklamy
4. Upřesnění bannerů do reklamy
Po analýze předchozích kampaní jsme
s Annou řešili to, jak by měly vypadat bannery a videa do kampaní. Věděli jsme, jaké formáty a prvky na bannerech / videích nejvíce fungovaly. Zadání pro grafika a kameramana bylo tedy jasné.
5. Příprava struktury kampaní
Po analýze předchozích kampaní a provedení potřebných testů jsme s Annou, jak již bylo zmíněno v bodě 1, začali řešit podobu bannerů a videí do hlavních kampaní. Věděli jsme, jaké formáty nejvíce fungují a to jsme otisknuli do zadání pro fotografa a kameramana.
5. Příprava struktury kampaní
Nyní máme potřebnou grafiku do reklam a začínáme naostro => Maximalizace potenciálu: Najít rovnováhu mezi volností pro Facebook algoritmus a segmentací publika, abychom oslovili ty nejrelevantnější potenciální zákazníky. Což bude zahrnovat další sadu testů vítězných kreativ a škálování jednotlivých kampaní.
Maximalizace potenciálu: Hledali jsme rovnováhu mezi volností pro Facebook algoritmus a segmentací publika, abychom oslovili ty nejrelevantnější potenciální zákazníky.
Maximalizace potenciálu: Hledali jsme rovnováhu mezi volností pro Facebook algoritmus a segmentací publika, abychom oslovili ty nejrelevantnější potenciální zákazníky.
Měli byte zájem o nezávazný audit i u vašeho e-shopu?
Kontaktujte nás níže, určitě společně něco vymyslíme! 👇
Maximalizace potenciálu: Hledali jsme rovnováhu mezi volností pro Facebook algoritmus a segmentací publika, abychom oslovili ty nejrelevantnější potenciální zákazníky.
Měli byte zájem o nezávazný audit
i u vašeho e-shopu?
Kontaktujte nás níže, určitě společně něco vymyslíme! 👇
TECHNICKÉ NASTAVENÍ, PRODEJNÍ TEXTACE
TECHNICKÉ NASTAVENÍ, PRODEJNÍ TEXTACE
Připravujeme přistávací stránku
Připravujeme přistávací stránku
Nejprve jsme si ujasnili strukturu stránky a co všechno by měla obsahovat, aby uživatelé ihned neodešli a pokračovali ve čtení a následném nákupu produktů. Tuto strukturu si níže rozebereme.
Nejprve jsme si ujasnili strukturu stránky
a co všechno by měla obsahovat, aby uživatelé ihned neodešli a pokračovali
ve čtení a následném nákupu produktů. Tuto strukturu si níže rozebereme.
Titulek, který zaujme
Nalezení správného titulku = 80 % úspěchu. Titulek je jedna z nejdůležitějších věcí na přistávací stránce. Je to první věc, kterou uživatel vidí a ovlivní jej v tom, zda bude pokračovat dál ve čtení nebo ihned opustí stránku.
Připravili jsme 5 verzí titulků, které se v průběhu času testovaly, abychom zjistili, který bude neúspěšnější. Ve výsledku bylo připraveno 5 přistávacích stránek, kde se měnil pouze hlavní titulek na stránce. Vše ostatní zůstalo stejné. Na všechny tyto přistávačky se vedly reklamy a zjišťovala se efektivita.
TIP: Vymyslet kvalitní a úspěšné titulky může být občas náročné. Je důležité se zkusit vžít do role vašeho zákazníka. Zamyslete se nad tím jaký problém váš cílový zákazník řeší a jak mu právě Vy dokážete pomoci. To následně přetransformujte do prodejního titulku. Pokud nemáte inspiraci nebo potřebujete vymyslet další varianty, tak doporučujeme využít umělou technologii (např. ChatGPT). Tento nástroj vám bude skvělým pomocníkem.
Zde se můžete podívat na titulek, který díky A/B testu vyšel jako vítěz. 👇
Nalezení správného titulku = 80 % úspěchu. Titulek je jedna z nejdůležitějších věcí na přistávací stránce. Je to první věc, kterou uživatel vidí a ovlivní jej v tom, zda bude pokračovat dál ve čtení nebo ihned opustí stránku.
Připravili jsme 5 verzí titulků, které se
v průběhu času testovaly, abychom zjistili, který bude neúspěšnější. Ve výsledku bylo připraveno 5 přistávacích stránek, kde
se měnil pouze hlavní titulek na stránce. Vše ostatní zůstalo stejné. Na všechny tyto přistávačky se vedly reklamy a zjišťovala se efektivita.
TIP: Vymyslet kvalitní a úspěšné titulky může být občas náročné. Je důležité
se zkusit vžít do role vašeho zákazníka. Zamyslete se nad tím jaký problém váš cílový zákazník řeší a jak mu právě Vy dokážete pomoci. To následně přetransformujte do prodejního titulku. Pokud nemáte inspiraci nebo potřebujete vymyslet další varianty, tak doporučujeme využít umělou technologii (např. ChatGPT). Tento nástroj vám bude skvělým pomocníkem.
Zde se můžete podívat na titulek, který díky A/B testu vyšel jako vítěz. 👇
Časová urgence a vyvolání obavy
Časová urgence
a vyvolání obavy
Bylo potřeba najít problém, který všichni řeší, když vybírají dárek pro své blízké, přátele nebo partnera. A ten jsme našli: Chybí nápad / inspirace na dárek. Tento problém jsme zakomponovali do dalšího titulku a textu pod ním.
Vždy se snažte na maximum porozumět chování vašich cílových skupin (jejich potřebám, problémům, stylu komunikace…) a tyto znalosti implementovat do celkové psychologie textů a marketingové komunikace v rámci kampaně. Čtěte komentáře, recenze, koukněte ke konkurenci, dělejte dotazníková šetření, ptejte se vašich zákazníků, sledujte chování na webu, sbírejte data z vaší customer support apod.
Bylo potřeba najít problém, který všichni řeší, když vybírají dárek pro své blízké, přátele nebo partnera. A ten jsme našli: Chybí nápad / inspirace na dárek. Tento problém jsme zakomponovali do dalšího titulku a textu pod ním.
Vždy se snažte na maximum porozumět chování vašich cílových skupin (jejich potřebám, problémům, stylu komunikace…) a tyto znalosti implementovat do celkové psychologie textů a marketingové komunikace v rámci kampaně. Čtěte komentáře, recenze, koukněte ke konkurenci, dělejte dotazníková šetření, ptejte se vašich zákazníků, sledujte chování na webu, sbírejte data z vaší customer support apod.
Proč darovat právě čaje od LEROSU?
Proč darovat právě čaje od LEROSU?
Potřebovali jsme vymyslet to PROČ by uživatelé měli zakoupit právě Dárkovou sadu od LEROSu. Sepsali jsme několik důvodů, které by měli zákazníky přesvědčit a vytvořit u nich důvěru pro nákup:
Potřebovali jsme vymyslet to, proč by uživatelé měli zakoupit právě Dárkovou sadu od LEROSu. Sepsali jsme tedy několik důvodů, které by měli zákazníky přesvědčit a vytvořit si u nich důvěru
pro nákup:
Představení produktu
Poslední část, která měla představit celkový produkt a za pomoci prodejní textace přesvědčit uživatele k pořízení dárkové sady.
Pak už jen zbývalo přidat produkty na přistávací stránku s tlačítky pro přidání do košíku k provedení okamžitého nákupu.
Poslední část, která měla představit celkový produkt a za pomoci prodejní textace přesvědčit uživatele k pořízení dárkové sady.
Pak už jen zbývalo přidat produkty na přistávací stránku s tlačítky pro přidání
do košíku k provedení okamžitého nákupu.
Líbí se vám, jak jsme stránku připravili a chcete pomoci s přistávací stránkou i na vaše produkty?
Kontaktujte nás níže, určitě společně něco vymyslíme! 👇
Líbí se vám, jak jsme stránku připravili
a chcete pomoci s přistávací stránkou
i na vaše produkty?
Kontaktujte nás níže, určitě společně něco vymyslíme! 👇
PRODEJNÍ TEXTACE A BANNERY
Připravujeme prodejní textace a bannery
Připravujeme prodejní textace
a bannery
Potřebovali jsme rychle připravit prodejní textace a odladit si všechny bannery, které použijeme do reklamních kampaních.
Víme, že fungují spíše lifestylové fotografie, proto jsme tyto formáty zvolili i u této kampaně. Chtěli jsme vsadit na jistotu a produktovými fotkami se příliš nezabývali.
Během 2 dnů byly připravené textace a bannery. Nyní jsme si potřebovali všechno potvrdit a začít se spouštěním kampaní.
Potřebovali jsme rychle připravit prodejní textace a odladit si všechny bannery, které použijeme do reklamních kampaních.
Víme, že fungují spíše lifestylové fotografie, proto jsme tyto formáty zvolili i u této kampaně. Chtěli jsme vsadit na jistotu a produktovými fotkami se příliš nezabývali.
Během 2 dnů byly připravené textace
a bannery. Nyní jsme si potřebovali všechno potvrdit a začít se spouštěním kampaní.
Ukázka reklam, které jsme spustili
Ukázka reklam, které jsme spustili
Proč jsme nezvolili krátké úderné textace (1-3 věty), ale místo toho jsme vytvořili textace dlouhé?
Jednoduché vysvětlení:
U delších textací máte vždy větší šanci váš produkt prodat
Zákazník se dokáže lépe vcítit do toho, že váš produkt má již u sebe doma
Dokážete lépe pracovat s emocemi u zákazníka
Proč jsme nezvolili krátké úderné textace (1-3 věty), ale místo toho jsme vytvořili textace dlouhé?
Jednoduché vysvětlení:
U delších textací máte vždy větší šanci váš produkt prodat
Zákazník se dokáže lépe vcítit do toho, že váš produkt má již u sebe doma
Dokážete lépe pracovat s emocemi
u zákazníka
Potřebujete pomoci s reklamami na sociálních sítích i u vašeho podnikání?
Kontaktujte nás níže, určitě společně něco vymyslíme! 👇
SPUŠTĚNÍ KAMPANÍ A STATISTIKY
Vypuštění kampaně a první statistiky
Během několika dnů po vypuštění kampaní jsme zaznamenali velký zájem ze strany uživatelů. Takový zájem jsme popravdě vůbec nečekali a byli jsme velmi pozitivně překvapeni, jak kampaně fungují.
Statistiky za první týden
V kampaních jsme proinvestovali 20.000 Kč a získali dohromady 265 nákupů v průměrné hodnotě nákupu 593 Kč. V průměru jsme se drželi na 7,85 návratnosti. Klient byl z těchto výsledků nadšený a my také!
…a to jsme teprve začali vyhodnocovat první testování kreativ.
S klientem jsme se domluvili, že začneme do kampaně více šlapat, a tak jsme začali kampaně více škálovat.
SPUŠTĚNÍ KAMPANÍ A STATISTIKY
Vypuštění kampaně a první statistiky
Během několika dnů po vypuštění kampaní jsme zaznamenali velký zájem ze strany uživatelů. Takový zájem jsme popravdě vůbec nečekali a byli jsme velmi pozitivně překvapeni, jak kampaně fungují.
Statistiky za první týden
V kampaních jsme proinvestovali 20.000 Kč a získali dohromady 265 nákupů v průměrné hodnotě nákupu 593 Kč. V průměru jsme se drželi na 7,85 návratnosti. Klient byl z těchto výsledků nadšený a my také!
…a to jsme teprve začali vyhodnocovat první testování kreativ.
S klientem jsme se domluvili, že začneme do kampaně více šlapat, a tak jsme začali kampaně více škálovat.
Chtěli byste podobné výsledky i u vašeho businessu?
Kontaktujte nás níže, určitě společně něco vymyslíme! 👇
CELKOVÉ VYHODNOCENÍ
Čas na vyhodnocení kampaně
Výsledky nakonec předčily očekávání a tvrdá práce nás všech se vyplatila. Prodalo se přes 3500 dárkových sad za 3 týdny, kdy běžela celá kampaň.
Kreativa, která nejvíce fungovala
Nejvýkonnější reklamou se stal banner níže, který byl nejefektivnější ve všech kampaních, které jsme spustili společně s touto textací.
Textace:
Konec školního roku se blíží a Vy přemýšlíte, čím potěšit paní učitelku? 🎁
Voňavá sada od LEROSu jí zaručeně vykouzlí úsměv na tváři a díky výběru bylinných čajů šitému na míru každé paní učitelce vynikne mezi ostatními dárky. Místo pro vlastnoruční věnování podpoří osobitost dárku a paní učitelka si vzpomene na Vaši ratolest při každém šálku. 😊
Balíček obsahuje lahodný čaj pro regeneraci unavených očí, na zklidnění i pro radostné usínání, které každá paní učitelka jistě uvítá. 👩🏫
Bylo vidět, že produkt, který stál pouze 199 Kč si lidé zamilovali a rozhodli se, že jako poděkování za celý školní rok “paní učitelce / panu učiteli” bude tato dárková sada s vlastnoručně psaným poděkováním ideální.
V účtu jsme spouštěli desítky kampaní, které vesměs všechny fungovaly po celou dobu trvání. Narazili jsme i na nové cílení (zájmy), které nyní u dalších kampaní využíváme.
Například cílení na: jógu, meditace a literaturu.
Ukázka kampaní z reklamního účtu
PODĚKOVÁNÍ NA KONEC
Závěrem
Jsme rádi, že jsme mohli přispět k dosažení vrcholu (cíle) a zúročili naše zkušenosti se správou velkých rozpočtů. Podporovat kvalitní projekty a pomáhat našim klientům v růstu se opravdu nikdy neomrzí.
Na závěr bychom rádi vyzdvihli skvělou práci celého Leros týmu. Uvědomujeme si, že úspěch našich reklam je jen špičkou ledovce díky tvrdé, poctivé a vytrvalé práci klienta.
Jsme vděční, že můžeme být součástí.
Pokud vám naše práce dává smysl a chtěli byste pomoct s nastartováním marketingu, vyplňte poptávkový formulář. A třeba společně vylezeme na vrchol. Děkujeme za přečtení!
STRUKTURA KAMPANÍ
Připravujeme kampaně - strukturu
Připravujeme kampaně - strukturu
Deadline spuštění kampaní se velmi rychle blížil. Bylo potřeba začít nastavovat výkonnostní kampaně na Metě.
Budget od klienta byl jasně daný. Teď jsme potřebovali správně nastavit strukturu a otestovat všechny kreativy, abychom zjistili co bude nejlépe fungovat.
Podkladů jsme měli k dispozici poměrně dost. Byla výzva vše efektivně otestovat a zároveň nevyčerpat příliš vysoký rozpočet právě v rámci testování než si vše sedne.
Strukturu kampaní jsme sestavili následovně:
Deadline spuštění kampaní se velmi rychle blížil. Bylo potřeba začít nastavovat výkonnostní kampaně
na Metě.
Budget od klienta byl jasně daný.
Teď jsme potřebovali správně nastavit strukturu a otestovat všechny kreativy, abychom zjistili co bude nejlépe fungovat.
Podkladů jsme měli k dispozici poměrně dost. Byla výzva vše efektivně otestovat
a zároveň nevyčerpat příliš vysoký rozpočet právě v rámci testování, než
si vše sedne.
Strukturu kampaní jsme sestavili následovně:
Kampaně se připravili 24 hodin dopředu, aby Meta stihla všechno schválit a my tak nemuseli řešit problémy typu “zamítnutí reklam”. Vše proběhlo v pořádku a my měli kampaně naplánované a aktivní.
TIP: U remarketingových kampaní je psychologie trochu odlišná, než když cílíte na nové zákazníky. Nemusíte již vše vysvětlovat do podrobna, jelikož vás uživatelů znají (byli na vašem webu nebo reagovali na vaši reklamu). Buďte tedy více údernější. Zapojte do reklam např:
časovou urgenci (nabídka platí posledních 24 hodin)
slevu (vidíme, že jste nedokončili objednávku - zde máte slevu 15 %)
omezená skladovost (posledních 23 kusů skladem).
Všechny tyto praktiky vám pomůžou k vyšším prodejům.
Kampaně se připravili 24 hodin dopředu, aby Meta stihla všechno schválit
a my tak nemuseli řešit problémy typu “zamítnutí reklam”. Vše proběhlo
v pořádku a my měli kampaně naplánované a aktivní.
TIP: U remarketingových kampaní je psychologie trochu odlišná, než když cílíte na nové zákazníky. Nemusíte již vše vysvětlovat do podrobna, jelikož vás uživatelů znají (byli na vašem webu nebo reagovali na vaši reklamu). Buďte tedy více údernější. Zapojte do reklam např:
časovou urgenci (nabídka platí posledních 24 hodin)
slevu (vidíme, že jste nedokončili objednávku - zde máte slevu 15 %)
omezená skladovost (posledních 23 kusů skladem).
Všechny tyto praktiky vám pomůžou
k vyšším prodejům.
SPUŠTĚNÍ KAMPANÍ A STATISTIKY
Vypuštění kampaně a první statistiky
Vypuštění kampaně a první statistiky
Během několika dní od vypuštění kampaní jsme zaznamenali velký zájem ze strany uživatelů. Takový zájem jsme popravdě vůbec nečekali a byli jsme velmi pozitivně překvapeni, jak kampaně fungují.
Statistiky za první týden
Statistiky za první týden
V kampaních jsme proinvestovali 20.000 Kč a získali dohromady 265 nákupů v průměrné hodnotě nákupu 593 Kč.
V průměru jsme se drželi na 7,85 návratnosti. Klient byl z těchto výsledků nadšený a my také!
…a to jsme teprve začali vyhodnocovat první testy.
Ze začátku jsme se zaměřili na testování 15 bannerů, ze kterých nám vyšly 3 vítězné, které sbíraly nejvíce prodejů. Bylo také potřeba najít nejlepší textaci a titulek. Spustili jsme tedy další A/B test, kde jsme našli vítězný titulek a textaci.
Nyní přišlo na řadu intenzivnější škálování rozpočtů a získat z kampaní maximální množství nákupů.
V kampaních jsme proinvestovali 20.000 Kč a získali dohromady 265 nákupů v průměrné hodnotě 593 Kč.
V průměru jsme se drželi na 7,85 návratnosti. Klient byl z těchto výsledků nadšený a my také!
…a to jsme teprve začali vyhodnocovat první testování kreativ.
S klientem jsme se domluvili, že začneme do kampaně více šlapat, a tak jsme začali kampaně více škálovat.
Chtěli byste podobné výsledky
i u vašeho businessu?
Kontaktujte nás níže, určitě společně něco vymyslíme! 👇
Potřebuji pomoci s reklamami
na sociálních sítích
OPTIMALIZACE KAMPANÍ
Průběh kampaně a optimalizace
Dalších 14 dnů byla jízda!
Postupně jsme zvedali rozpočty - doporučujeme zvedat rozpočet u běžících kampaní max o 10 - 15 % za den. Pokud byste se rozhodli pro agresivnější zvedání rozpočtů, riskujete tím rozhození kampaně, která se vám může vrátit zpět do fáze učení se a kompletně ztratit na výkonu.
Statistiky za dalších 14 dnů
V kampaních jsme proinvestovali 80.000 Kč a získali dohromady 1 293 nákupů v průměrné hodnotě nákupu 675 Kč. V průměru jsme se drželi na 10,9 návratnosti.
Cíl byl jasný = vytěžit z proinvestovaného budgetu maximum!
S klientem jsme každý den řešili, jak budeme dále postupovat. Snažili jsme se predikovat vývoj aktuálního dne a celé akce a dle toho optimalizovat. Prováděli jsme A/B testy s titulky na přistávací stránce a s prodejními textacemi v reklamách, předělávali jsme strukturu kampaní, přidávali nové cílení do kampaní.
A to se vyplatilo!
Chtěli byste podobné výsledky i u vašeho byznysu?
Kontaktujte nás níže, určitě společně něco vymyslíme! 👇
CELKOVÉ VYHODNOCENÍ
Čas na vyhodnocení kampaně
Čas na vyhodnocení kampaně
Výsledky nakonec předčily očekávání a tvrdá práce nás všech se vyplatila. Prodalo se přes 3500 dárkových sad za 3 týdny, kdy běžela celá kampaň.
Výsledky nakonec předčily očekávání
a tvrdá práce nás všech se vyplatila. Prodalo se přes 3500 dárkových sad
za 3 týdny, kdy běžela celá kampaň.
Kreativa, která nejvíce fungovala
Kreativa, která nejvíce fungovala
Nejvýkonnější reklamou se stal banner níže, který byl nejefektivnější ve všech kampaních jenž se spustili společně s touto textací.
Nejvýkonnější reklamou se stal banner níže, který byl nejefektivnější ve všech kampaních, které jsme spustili společně s touto textací.
Textace:
Konec školního roku se blíží a Vy přemýšlíte, čím potěšit paní učitelku? 🎁
Voňavá sada od LEROSu jí zaručeně vykouzlí úsměv na tváři a díky výběru bylinných čajů šitému na míru každé paní učitelce vynikne mezi ostatními dárky. Místo pro vlastnoruční věnování podpoří osobitost dárku a paní učitelka si vzpomene na Vaši ratolest při každém šálku. 😊
Balíček obsahuje lahodný čaj pro regeneraci unavených očí, na zklidnění i pro radostné usínání, které každá paní učitelka jistě uvítá. 👩🏫
Konec školního roku se blíží a Vy přemýšlíte, čím potěšit paní učitelku? 🎁
Voňavá sada od LEROSu jí zaručeně vykouzlí úsměv na tváři a díky výběru bylinných čajů šitému na míru každé paní učitelce vynikne mezi ostatními dárky. Místo pro vlastnoruční věnování podpoří osobitost dárku a paní učitelka
si vzpomene na Vaši ratolest při každém šálku. 😊
Balíček obsahuje lahodný čaj pro regeneraci unavených očí, na zklidnění
i pro radostné usínání, které každá paní učitelka jistě uvítá. 👩🏫
Bylo vidět, že produkt, který stál pouze 199 Kč si lidé zamilovali a rozhodli se, že jako poděkování za celý školní rok “paní učitelce / panu učiteli” bude tato dárková sada s vlastnoručně psaným poděkováním ideální.
V účtu jsme spouštěli desítky kampaní, které vesměs všechny fungovaly po celou dobu trvání. Narazili jsme i na nová cílení (zájmy), které nyní u dalších kampaní využíváme.
Například cílení na: jógu, meditace a literaturu.
Bylo vidět, že produkt, který stál pouze 199 Kč si lidé zamilovali a rozhodli se, že jako poděkování za celý školní rok “paní učitelce / panu učiteli” bude tato dárková sada s vlastnoručně psaným poděkováním ideální.
V účtu jsme spouštěli desítky kampaní, které vesměs všechny fungovaly po celou dobu trvání. Narazili jsme i na nové cílení (zájmy), které nyní u dalších kampaní využíváme.
Například cílení na: jógu, meditace
a literaturu.
Ukázka kampaní z reklamního účtu
Ukázka kampaní
z reklamního účtu
PODĚKOVÁNÍ NA KONEC
Závěrem
Závěrem
Jsme rádi, že jsme mohli přispět k dosažení vrcholu (cíle) a zúročili naše zkušenosti se správou velkých rozpočtů. Podporovat kvalitní projekty a pomáhat našim klientům v růstu se opravdu nikdy neomrzí.
Na závěr bychom rádi vyzdvihli skvělou práci celého Leros týmu. Uvědomujeme si, že úspěch našich reklam je jen špičkou ledovce díky tvrdé, poctivé a vytrvalé práci klienta.
Jsme vděční, že můžeme být součástí.
Pokud vám naše práce dává smysl a chtěli byste pomoct s nastartováním marketingu, vyplňte poptávkový formulář. A třeba společně vylezeme na vrchol. Děkujeme za přečtení!
Jsme rádi, že jsme mohli přispět
k dosažení vrcholu (cíle) a zúročili naše zkušenosti se správou velkých rozpočtů. Podporovat kvalitní projekty a pomáhat našim klientům v růstu se opravdu nikdy neomrzí.
Na závěr bychom rádi vyzdvihli skvělou práci celého Leros týmu. Uvědomujeme si, že úspěch našich reklam je jen špičkou ledovce díky tvrdé, poctivé
a vytrvalé práci klienta.
Jsme vděční, že můžeme být součástí.
Pokud vám naše práce dává smysl
a chtěli byste pomoct s nastartováním marketingu, vyplňte poptávkový formulář. A třeba společně vylezeme
na vrchol. Děkujeme za přečtení!
PRODEJNÍ TEXTACE A BANNERY
Připravujeme prodejní textace a bannery
Potřebovali jsme rychle připravit prodejní textace a odladit si všechny bannery, které použijeme do reklamních kampaních. Jelikož s Lerosem spolupracujeme více než 4 roky, tak příprava nezabrala tolik času.
Víme, že fungují spíše lifestylové fotografie, proto jsme tyto formáty zvolili i u této kampaně. Chtěli jsme vsadit na jistotu, proto jsme se produktovými fotkami příliš nezabývali.
Během 2 dnů jsme měli připravené textace a bannery. Nyní jsme si potřebovali všechno potvrdit a začít se spouštěním kampaní.
Ukázka reklam, které jsme spustili
Potřebujete pomoci s reklamami na sociálních sítích i u vašeho podnikání?
Kontaktujte nás níže, určitě společně něco vymyslíme! 👇
STRUKTURA KAMPANÍ
Připravujeme kampaně - strukturu
Deadline spuštění kampaní se velmi rychle blížil a my potřebovali vše dotáhnout. Bylo potřeba začít nastavovat výkonnostní kampaně na Metě.
Budget od klienta jsme měli jasný. Teď jsme potřebovali správně nastavit strukturu a otestovat všechny kreativy, abychom zjistili co bude nejlépe fungovat.
Podkladů jsme měli k dispozici poměrně dost. Byla výzva vše efektivně otestovat a zároveň nevyčerpat příliš vysoký rozpočet právě při testování kreativ.
Vymysleli jsme tedy následující strukturu kampaní:
Kampaně jsme si připravili 24 hodin dopředu, aby Meta stihla všechno schvílit a my tak nemuseli řešit problémy typu “zamítnutí reklam”. Vše proběhlo v pořádku a my měli kampaně naplanované a aktivní.
Rádi pomůžeme s marketingem i vám.
Rádi pomůžeme
s marketingem
i vám.
Vaše vize je pro nás výzvou, a my jsme připraveni vám poskytnout kreativní a strategickou podporu, která vás posune o krok dál. Vyplňte náš poptávkový formulář a společně se vydáme na cestu k vrcholu.
Vaše vize je pro nás výzvou,
a my jsme připraveni vám poskytnout kreativní
a strategickou podporu, která vás posune o krok dál. Vyplňte náš poptávkový formulář
a společně se vydáme na cestu k vrcholu.
Správa PPC reklam
Sociální sítě
E-mail marketing
Nastavení brandu
Reporting
Nastavení měření
Marketingové strategie
Reporting
SEO i ASO
SUMMIT STUDIO
Marketingová agentura, se kterou dosáhnete váš další vrchol.
Summit studio s. r. o.
Lipová 1789/9, České Budějovice 2, 370 05 České Budějovice
IČ: 19809476
Správa PPC reklam
Sociální sítě
E-mail marketing
Nastavení brandu
Reporting
Nastavení měření
Marketingové strategie
Reporting
SEO i ASO
SUMMIT STUDIO
Marketingová agentura, se kterou dosáhnete váš další vrchol.
Summit studio s. r. o.
Lipová 1789/9, České Budějovice 2, 370 05 České Budějovice
IČ: 19809476
Správa PPC reklam
Sociální sítě
E-mail marketing
Nastavení brandu
Reporting
Nastavení měření
Marketingové strategie
Reporting
SEO i ASO
SUMMIT STUDIO
Marketingová agentura, se kterou dosáhnete váš další vrchol.
Summit studio s. r. o.
Lipová 1789/9, České Budějovice 2, 370 05 České Budějovice
IČ: 19809476