Jak prodat 20 000+ produktů za
8 týdnů přes Facebook reklamu?

Jak prodat 20 000+ produktů za 8 týdnů přes Facebook reklamu?

Jak prodat 20 000+ produktů za
8 týdnů přes Facebook reklamu?

Za 2 měsíce jsme pro našeho klienta Leros proinvestovali statisíce korun ve Facebook reklamě a prodali tak desetitisíce adventních kalendářů za udržení cílové návratnosti.


Distribuce praskala ve švech, že i dokonce lidé z kanceláře byli nuceni jít do skladu a balit objednávky.

Chci také vyprodat sklady

Chci také vyprodat
sklady

Za 2 měsíce jsme pro našeho klienta Leros proinvestovali statisíce korun ve Facebook reklamě a prodali tak desetitisíce adventních kalendářů za udržení cílové návratnosti.


Distribuce praskala ve švech, že i dokonce lidé z kanceláře byli nuceni jít do skladu a balit objednávky.

Tohle je Leros

Bylinná moudrost a harmonie od roku 1954.

A co dělají?

Již 60 let vykupují a zpracovávají byliny tak, aby si uchovaly své zázračné vlastnosti. Rozumí bylinkám a vnímají jejich klid a harmonii, jež se dokáže promítnout do čajů, které z nich připravují.

Jak to všechno začalo

Na začátku cesty proběhla společná schůzka, kde jsme si jasně stanovili podmínky spolupráce a vzájemná očekávání, připravili celkovou strategii e-shopu a pustili se do práce.

Jak to všechno začalo

Na začátku cesty proběhla společná schůzka, kde jsme si jasně stanovili podmínky spolupráce a vzájemná očekávání, připravili celkovou strategii e-shopu a pustili se do práce.

Chci nezávazný audit kampaní ZDARMA

Chci nezávazný audit
kampaní ZDARMA

Jak jsme postupovali

Potřebovali jsme se zaměřit na vánoční sezónu 2023 a vymačkat z ní maximum. V roce 2022 přišel klient s novými produkty (adventní kalendáře), které se nám podařilo během 2 týdnů vyprodat (cca 4 000 kusů).

Zadání pro rok 2023:

“Máme přes 24 000 adventních kalendářů, potřebujeme je všechny vyprodat za udržení cílové návratnosti.”

Byli jsme lehce zděšeni, když klient přišel s takovým počtem produktů…

Přece jenom se jednalo o 6násobek, než se kterým jsme pracovali předchozí rok. 

Výzev se však nezalekneme a pustili jsme se do příprav kampaní.

Jak jsme postupovali

Potřebovali jsme se zaměřit na vánoční sezónu 2023 a vymačkat z ní maximum. V roce 2022 přišel klient s novými produkty (adventní kalendáře), které se nám podařilo během 2 týdnů vyprodat (cca 4 000 kusů).

Zadání pro rok 2023:

“Máme přes 24 000 adventních kalendářů, potřebujeme je všechny vyprodat za udržení cílové návratnosti.”

Byli jsme lehce zděšeni, když klient přišel s takovým počtem produktů…

Přece jenom se jednalo o 6násobek, než se kterým jsme pracovali předchozí rok. 

Výzev se však nezalekneme a pustili jsme se do příprav kampaní.

Příprava celé kampaně

Vytvořili jsme přesné zadání pro fotografa a kameramana, abychom měli dostatek materiálů na přistávací stránku a především do výkonnostních kampaní.

Zanalyzovali jsme kampaně v předchozím roku: 

  • Zjistili, jaké formáty nejvíce fungovaly

  • U jakých bannerů jsme měli nejlepší CTR a CPC (míra prokliku a průměrná cena za kliknutí)


TIP

Vyhodnocování kampaní je velmi důležité. Aby byla analýza komplexní, je třeba se koukat na více faktorů. Při vyhodnocování určitě sledujte: 

  • Je vaše nabídka skutečně lákavá? 

  • Máte dobře nastavenou cenotvorbu? (konkurenceschopnost) 

  • Kvalitu přistávací stránky, kam uživatele vodíte

  • Výkonnost kreativ (sledujte CPC a CTR u reklam)

Je důležité všechny tyto faktory vyhodnocovat. Pokud Vám reklamy nefungují, zaměřte se na výše zmíněné body.

TIP

Vyhodnocování kampaní je velmi důležité. Aby byla analýza komplexní, je třeba se koukat na více faktorů. Při vyhodnocování určitě sledujte: 

  • Je vaše nabídka skutečně lákavá? 

  • Máte dobře nastavenou cenotvorbu? (konkurenceschopnost) 

  • Kvalitu přistávací stránky, kam uživatele vodíte

  • Výkonnost kreativ (sledujte CPC a CTR u reklam)

Je důležité všechny tyto faktory vyhodnocovat. Pokud Vám reklamy nefungují, je potřeba se na všechny výše zmíněné body zaměřit. 

Příprava celé kampaně

Vytvořili jsme přesné zadání pro fotografa a kameramana, abychom měli dostatek materiálů na přistávací stránku a především do výkonnostních kampaní.

Zanalyzovali jsme kampaně v předchozím roku: 

  • Zjistili, jaké formáty nejvíce fungovaly

  • U jakých bannerů jsme měli nejlepší CTR a CPC (míra prokliku a průměrná cena za kliknutí)


Nadupaná přistávací stránka

Poté, co jsme obdrželi materiály od fotografa a kameramana, pustili jsme se do přípravy přistávací stránky. Ta byla za pár dní hotová (textace + bannery), proběhlo pár úprav ze strany klienta a mohli jsme pomalu vyrazit na výstup.


Nadupaná přistávací stránka

Poté, co jsme obdrželi materiály od fotografa a kameramana, pustili jsme se do přípravy přistávací stránky. Ta byla za pár dní hotová (textace + bannery), proběhlo pár úprav ze strany klienta a mohli jsme pomalu vyrazit na výstup.



TIP

Kvalitní prodejní textace na přistávací stránce jsou alfa omega celé kampaně. Primárně se zaměřte na to, abyste pochopili a zjistili co nejvíce o vaší cílové skupině.

Zjistěte, jaké problémy řeší, co potřebují a jak jim dokážete pomoci. Respektive, jak uživatelům dokáže váš produkt vyřešit daný problém:

  • Konverzace se zákazníky

  • Dotazníková šetření

  • Čtěte recenze u konkurence

  • Dívejte se na komentáře u vašich reklam

  • Hledejte opakující se vzorce ve vašem supportu

  • Analyzujte komentáře u YT videí z vašeho odvětví

  • Hledejte v diskuzích a skupinách, co lidé řeší

To vše následně zakomponujte na přistávací stránku. Uvidíte, že konverzní poměr stránky se razantně zvýší.

TIP

Kvalitní prodejní textace na přistávací stránce jsou alfa omega celé kampaně. Primárně se zaměřte na to, abyste pochopili a zjistili co nejvíce o vaší cílové skupině.

Zjistěte, jaké problémy řeší, co potřebují a jak jim dokážete pomoci. Respektive jak uživatelům dokáže váš produkt vyřešit daný problém.

To vše následně zakomponujte na přistávací stránku. Uvidíte, že konverzní poměr stránky se razantně zvýší.

TIP

Kvalitní prodejní textace na přistávací stránce jsou alfa omega celé kampaně. Primárně se zaměřte na to, abyste pochopili a zjistili co nejvíce o vaší cílové skupině.

Zjistěte, jaké problémy řeší, co potřebují a jak jim dokážete pomoci. Respektive jak uživatelům dokáže váš produkt vyřešit daný problém.

  • Konverzace se zákazníky

  • Dotazníková šetření

  • Čtěte recenze u konkurence

  • Dívejte se na komentáře u vašich reklam

  • Hledejte opakující se vzorce ve vašem supportu

  • Analyzujte komentáře u YT videí z vašeho odvětví

  • Hledejte v diskuzích a skupinách, co lidé řeší

To vše následně zakomponujte na přistávací stránku. Uvidíte, že konverzní poměr stránky se razantně zvýší.


Chci vytvořit přistávací stránku, která prodává

Chci vytvořit přistávací stránku,
která prodává

Verze reklam pro kalendáře

Nyní bylo potřeba vytvořit prodejní textace do výkonnostních reklam na Facebooku a Instagramu. Zanalyzovali jsme si textace z minulé sezóny a vytáhli si ty, co fungovaly nejlépe.

Sloužily nám jako inspirace k tvorbě textací na míru pro nové produkty - touto kombinací postupu jsme mohli maximalizovat počáteční míru úspěchu výkonu reklam. Dali jsme tam, na co lidé reagovali nejlépe a to vylepšili.

TIP

Poučte se ze svých předchozích kampaní. Pokud víte, že vám nějaká kreativa fungovala, tak zbytečně nevymýšlejte úplně novou, ale UPGRADUJTE stávající.

Vezměte si svoji nejúspěšnější textaci a tu následně předělávejte po kouskách. Pro A/B testování stačí, pokud uděláte několik verzí první věty. Poté můžete spustit nové kampaně a otestovat + vyhodnotit nejúspěšnější.

TIP

Poučte se ze svých předchozích kampaní. Pokud víte, že vám nějaká kreativa fungovala, tak zbytečně nevymýšlejte úplně novou, ale UPGRADUJTE stávající.

Vezměte si svoji nejúspěšnější textaci a tu následně předělávejte po kouskách. Pro A/B testování stačí, pokud uděláte několik verzí první věty. Poté můžete spustit nové kampaně a otestovat + vyhodnotit nejúspěšnější.

Verze reklam pro kalendáře

Nyní bylo potřeba vytvořit prodejní textace do výkonnostních reklam na Facebooku a Instagramu. Zanalyzovali jsme si textace z minulé sezóny a vytáhli si ty, co fungovali nejlépe.

Sloužily nám jako inspirace k tvorbě textací na míru pro nové produkty - touto kombinací postupu jsme mohli maximalizovat počáteční míru úspěchu výkonu reklam. Dali jsme tam, na co lidé reagovali nejlépe a to vylepšili.

Chci vytvořit kampaně na Facebooku, které prodávají

Chci vytvořit kampaně na

Facebooku, které prodávají

214 nákupů za první den…

Kampaně jsme spustili 26.09. Hned od první chvíle byly kampaně velmi efektivní. Zde screen z 27.09., tedy pouze několik desítek hodin od spuštění…

214 nákupů za první den…

Kampaně jsme spustili 26.09. Hned od první chvíle byly kampaně velmi efektivní. Zde screen ze 27.09., tedy pouze několik desítek hodin od spuštění…

TIP

Nechte reklamy po spuštění pracovat alespoň 2-3 dny. Neházejte tedy flintu do žita, pokud se vám výsledky nedostaví okamžitě, vyčkejte. Často reklamy potřebují nějaký čas, aby získaly potřebná data a prošly učícím procesem. Může se pak stát, že reklamy, které se na začátku nechytaly, se pak parádně rozjedou.

U kampaní, které se chytnou, můžete po uplynutí 3 dnů postupně navyšovat rozpočty cca o 15%. O vyšší hodnotu navyšovat nedoporučujeme, aby nedošlo k rozpadu reklamy a ztrátě výkonu.

U běžících reklam neprovádějte změny! Namísto toho duplikujte, zde proveďte úpravy, spusťte a testujte nové proměnné - najděte další prvek, který vaši reklamu vylepší (titulek, popisek…) a takto reklamy škálujte k dokonalosti.

TIP

Nechte reklamy po spuštění pracovat alespoň 2-3 dny. Neházejte tedy flintu do žita, pokud se výsledky nedostaví okamžitě, vyčkejte. Často reklamy potřebují nějaký čas, aby získaly potřebná data a prošli učícím procesem. Může se pak stát, že reklamy, které se na začátku nechytaly, se pak parádně rozjedou.

U kampaní, které se chytnou, můžete po uplynutí 3 dnů postupně navyšovat rozpočty cca o 15%. O vyšší hodnotu navyšovat nedoporučujeme, aby nedošlo k rozpadu reklamy a ztrátě výkonu.

U běžcích reklam neprovádějte změny! Namísto toho duplikujte, zde proveďte úpravy, spusťte a testujte nové proměnné - najděte další prvek, který vaši reklamu vylepší (titulek, popisek…) a takto reklamy škálujte k dokonalosti.

Co na to říkal klient

Co na to říkal klient

Ze 30 tisíc na 150 tisíc Kč obratu během dne

Ze 30 tisíc na 150 tisíc Kč obratu během dne

Testování je základ úspěchu

Potřebovali jsme si otestovat, který produkt, a která kreativa bude nejlepší. Postupovali jsme následujícím způsobem: 

Prvně jsme připravili několik kampaní: 

  • Všechny verze kalendáře v jedné Advanatge+ kampani

  • Kalendáře samostatně v kampaních na konkrétní zájmy

Potřebovali jsme otestovat: 

  • Který kalendář je nejvíce lákavý pro uživatele (nákupy)

  • Jaká kreativa nejvíce zaujme (pozorování CTR a CPC + návratnost)

Během prvního týdne jsme získali následující statistiky:

TIP

Advantage+ jsou v dnešní době nejefektivnější kampaně. Necháte vše na algoritmu Mety, která vám zacílí ty nejrelevantnější uživatele + zahrne i remarketingová publika. Potřebuje pouze kvalitní kreativy, které uživatele zaujmou a data z Facebook pixelu, případně CAPI.

Zejména u vypouštění nových produktů se vám Adv+ kampaně v rámci prvotního testování budou hodit. Nasadíte do Adv+ velké množství kreativ, odkud vám vykrystalizují dlouhodobě silné reklamy, se kterými můžete dále pracovat pomocí ID a přidávat je do dalších kampaní.

Sázejte však i na klasické kampaně, kde cílíte na zájmy uživatelů. U adventních kalendářů fungovaly skvěle a dokázali jsme tak efektivně zvyšovat tržby na e-shopu.

TIP

Advantage+ jsou v dnešní době nejefektivnější kampaně. Necháte vše na algoritmu Mety, která vám zacílí ty nejrelevantnější uživatele + zahrne i remarketingová publika. Potřebuje pouze kvalitní kreativy, které uživatele zaujmou a data z Facebook pixelu, případně CAPI.

Zejména u vypouštění nových produktů se vám Adv+ kampaně v rámci prvotního testování budou hodit. Nasadíte do Adv+ velké množství kreativ, odkud vám vykrystalizují dlouhodobě silné reklamy, se kterými můžete dále pracovat pomocí ID a přidávat je do dalších kampaní.

Sázejte však i na klasické kampaně, kde cílíte na zájmy uživatelů. U adventních kalendářů fungovaly skvěle a dokázali jsme tak efektivně zvyšovat tržby na e-shopu.

Testování je základ úspěchu

Potřebovali jsme si otestovat, který produkt, a která kreativa bude nejlepší. Postupovali jsme následujícím způsobem: 

Prvně jsme připravili několik kampaní: 

  • Všechny verze kalendáře v jedné Advanatge+ kampani

  • Kalendáře samostatně v kampaních na konkrétní zájmy

Potřebovali jsme otestovat: 

  • Který kalendář je nejvíce lákavý pro uživatele (nákupy)

  • Jaká kreativa nejvíce zaujme (pozorování CTR a CPC + návratnost)

Během prvního týdne jsme získali následující statistiky:

Chci nezávazný audit kampaní ZDARMA

Chci nezávazný audit
kampaní ZDARMA

Nejúspěšnější reklamy

Nejvíce fungovala Advantage+, což jsme předpokládali. Nejefektivnější kampaň dnešní doby. Skvěle však zafungovaly i klasické kampaně na konkrétní zájmy (cílení na: literaturu, čtení, meditaci a další).

TIP

Když vybíráte vhodné zájmy pro své kampaně, přemýšlejte nad širšími souvislostmi co by vaši cílovku mohlo zajímat. Například, pokud prodáváte kosmetiku, nedávejte jen přímé zájmy jako make-up nebo péče o pleť, ale také zájmy jako módu, udržitelnost nebo wellness. Tito lidé mohou být rovněž vašimi potenciálními zákazníky.

TIP

Videoreklamy fungují na sociálních sítích fantasticky. Nezapomínejte však na statické bannery. Tento formát reklamy je stále velmi efektivní, a pokud jej nakombinujete společně s videoreklamami, tak budete mít zaručeně efektivní výsledky.

Vykašlete se na čisté fotky / bannery, ale soustřeďte se primárně na to, abyste na bannerech měli správně claimy, které upoutají pozornost uživatelů. Reklama má totiž jediný cíl: Uživatel se musí prokliknout na přistávací stránku!

Zde reklamy, které se okamžitě chytly a během prvního týdne získaly nejvíce nákupů a přinesly nejvíce tržeb na e-shopu.

Nejúspěšnější reklamy

Nejvíce fungovala Advantage+, což jsme předpokládali. Nejefektivnější kampaň dnešní doby. 

Zde reklamy, které se okamžitě chytly a během prvního týdne získaly nejvíce nákupů a přinesly nejvíce tržeb na e-shopu.

TIP

Videoreklamy fungují na sociálních sítích fantasticky. Nezapomínejte však na statické bannery. Tento formát reklamy je stále velmi efektivní, a pokud jej nakombinujete společně s videoreklamami, tak budete mít zaručeně efektivní výsledky.

Vykašlete se na čisté fotky / bannery, ale soustřeďte se primárně na to, abyste na bannerech měli správně claimy, které upoutají pozornost uživatelů. Reklama má totiž jediný cíl: Uživatel se musí prokliknout na přistávací stránku!

TIP

Když vybíráte vhodné zájmy pro své kampaně, přemýšlejte nad širšími souvislostmi co by vaši cílovku mohlo zajímat. Například, pokud prodáváte kosmetiku, nedávejte jen přímé zájmy jako make-up nebo péče o pleť, ale také zájmy jako módu, udržitelnost nebo wellness. Tito lidé mohou být rovněž vašimi potenciálními zákazníky.

Co přinesl první týden?

  • Proinvestováno v reklamě: 183 244,56 Kč

  • Nákupů: 1518

  • Tržby: 1 142 166 Kč

  • Návratnost: 7,10

  • Prodali jsme: 4 845 kalendářů

Zjistili jsme, že nejprodávanější produkty byl Kalendář s betlémem a Stromeček. Dle toho jsme se tedy začali soustředit na škálování těch nejúspěšnějších kreativ, abychom vytěžili z kampaní maximum.

Co přinesl první týden?

Nejdůležitější postřehy za první týden: 

  • Proinvestováno v reklamě: 183 244,56 Kč

  • Nákupů: 1518

  • Tržby: 1 301 290,57 Kč

  • Návratnost: 7,10

  • Prodali jsme: 4 689 kalendářů

Zjistili jsme, že nejprodávanější produkty byl Kalendář s betlémem a stromeček. Dle toho jsme se tedy začali soustředit na škálování těch nejúspěšnějších kreativ, abychom vytěžili z kampaní maximum.

TIP

Pozor, pokud pracujete s vysokými rozpočty a najdete svého tažného koně (nejvýkonnější produkt), tak v takových situacích je klíčové mít připraveno dostatek kreativního obsahu. U vyšších investic se reklamy mohou začít točit ve stejném publiku, což má za následek rychlé zvyšování četnosti zobrazení reklam. Kreativy se tak snadno okoukají a začnou uživatele nudit.

Proto, i když si vyhodnotíte vítěznou kreativu, připravte si pro ni několik dalších verzí s malými iteracemi (5-10), se kterými můžete dále pracovat a obsah obměňovat. Tak budete maximalizovat dosah k novému publiku a zvyšovat si engagement u publika, kde se reklama opakovaně točí.

TIP

Pozor, pokud pracujete s vysokými rozpočty a najdete svého tažného koně (nejvýkonnější produkt), tak v takových situacích je klíčové mít připraveno dostatek kreativního obsahu.

U vyšších investic se reklamy mohou začít točit ve stejném publiku, což má za následek rychlé zvyšování četnosti zobrazení reklam. Kreativy se tak snadno okoukají a začnou uživatele nudit.

Proto, i když si vyhodnotíte vítěznou kreativu, připravte si pro ni několik dalších verzí s malými iteracemi (5-10), se kterými můžete dále pracovat a obsah obměňovat.

Tak budete maximalizovat dosah k novému publiku a zvyšovat si engagement u publika, kde se reklama opakovaně točí.

A jak to pokračovalo…

Samozřejmě jsme testovali klasické statické bannery vs videoreklamy. S cenou za nákup jsme byli u videoreklam o 20 Kč levnější a o 2 návratnost více, než u statických bannerů. 

Během několika týdnů se nám podařilo vyškálovat rozpočet do kampaní na denní průměr 40.000 Kč. 

Co všechno jsme měli spuštěné: 

  • Akviziční kampaně (advantage+, kampaně s cílením na zájmy, look-a-like publika)

  • Remarketingové kampaně (statické bannery, carousely, videoreklamy)

    • Uživatelé, co nakoupili na e-shopu (180d)

    • Přidali do košíku

    • Prohlédli produkt

    • Návštěvníci webu

    • Projevili zájem u FB a IG profilů

TIP

Zkuste cílení na uživatele, kteří projevili zájem u IG nebo FB profilů a reklam. Pokud jste na Facebooku nebo Instagramu aktivní a máte spoustu reakcí u příspěvků, tak tyto uživatele dokážete velmi jednoduše přetvořit na platící zákazníky.

Lidé si produkty zamilovali

Dosažení dohodnutých cílů

Během celé kampaně se nám podařilo dosáhnout stanovených cílů a zajistit tak vyprodání celého skladu. Adventní kalendáře byly navíc skvělým vstupním produktem, přes který jsme dostávali na e-shop velmi relevantní návštěvnost. Ta následně nakupovala i další produkty a díky tomu se zvedla hodnota nákupu na 800 Kč.

Za 2 měsíce se podařilo:

  • zvýšit investice do reklamy z 8.000 Kč na 40.000 Kč

  • prodat přes 24 000 adventních kalendářů

  • utržit na e-shopu přes 7 mil. Kč

  • zvednout hodnotu nákupu z 330 Kč na 800 Kč

Chci navýšit prodeje přes Facebook reklamu

Klient byl nadšený… a my také!

Rádi pomůžeme s marketingem i vám.

Vaše vize je pro nás výzvou a my jsme připraveni poskytnout kreativní a strategickou podporu, která vás posune o krok dál. Vyplňte náš poptávkový formulář a společně se vydáme na cestu k vrcholu. 

Kontaktujte nás

Reference

  • Lukáš
    Drbohlav

    Truhlář z Budějc

    Spolupráce probíhala na výbornou. Domluva, detaily, průběh i cena naprosto v pořádku. Líbil se mi osobní a lidský přístup. Mohu jen doporučit a v budoucnu se těším na další spolupráce. Lukáš Drbohlav, Truhlář z Budějc

  • Radek
    Smékal

    Ants Europe

    Nikdy předtím jsem do reklamy neinvestoval ani korunu. Patrik ze Summitu mi všechno luxusně vysvětlil a spustili jsme počáteční kampaně, což mělo pro mě předtím těžko uvěřitelnou konverzi! To mi otevřelo oči a reklama se pro mě stala stálou měsíční investicí 🤗. Díky moc 👍

  • Lukáš M.

    K2 Club

    Summit Studio jsou velcí pomocníci pro náš business. Společně jsme prodali vstupenky na koncerty i během pandemie covid 19, což byl těžký úkol. Přemýšlí nad strategií a berou věci s lehkostí, což hudební akce posunulo na vyšší level.

  • Tereza
    Vebrová

    LEROS

    S agenturou spolupracujeme v LEROSU již delší dobu, jsme s ní velmi spokojeni a určitě vřele doporučíme i ostatním. Agenturu jsme oslovili, aby nám pomohla s nastavením a správou PPC kampaní, jejich optimalizací, měřením a zvýšení výkonu e-shopu. Velmi oceňujeme jejich osobní přístup, profesionalitu, odborné znalosti, spolehlivost, rychlou a přátelskou komunikaci. Stanovené cíle kampaní se nám daří plnit a výkon e-shopu se zvýšil.

  • Adam
    Čeněk

    vodafree.cz

    Se Summitem spolupracuji už dva roky. Dali jsme si za cíl rozjet nové prodejní kanály skrze sociální sítě a překopat web. Kampaně se skvěle povedly při držení PNO do 20 % a nyní tržby dvojnásobně překonáváme oproti loňskému roku. Takže, díky!

  • Jitka
    Hřibová

    ZOO Wellness Apartmány Lhota

    Splnili jsme si sen a vybudovali ubytovani s wellness a zooparkem, pro prezentaci a zviditelnění našeho projektu jsme oslovili pana Patrika Reindla ze Summit Studio. Dá se říci, že jeho zásluhou jsme se během velmi malé chvíle dostali do podvědomí tolika lidi, ze se nam podnikani rozjelo naplno hned v prvotním okamžiku. Za nas maximální spokojenost s celkovou přípravou, samostatnosti a vedením kampani.

Lukáš Drbohlav

Truhlář z Budějc

Spolupráce probíhala na výbornou. Domluva, detaily, průběh i cena naprosto v pořádku. Líbil se mi osobní a lidský přístup. Mohu jen doporučit a v budoucnu se těším na další spolupráce. Lukáš Drbohlav, Truhlář z Budějc

Jitka Hřibová

ZOO Wellness Apartmány Lhota

Splnili jsme si sen a vybudovali ubytovani s wellness a zooparkem, pro prezentaci a zviditelnění našeho projektu jsme oslovili pana Patrika Reindla ze Summit Studio. Dá se říci, že jeho zásluhou jsme se během velmi malé chvíle dostali do podvědomí tolika lidi, ze se nam podnikani rozjelo naplno hned v prvotním okamžiku. Za nas maximální spokojenost s celkovou přípravou, samostatnosti a vedením kampani.

Tereza Vebrová

LEROS

S agenturou spolupracujeme v LEROSU již delší dobu, jsme s ní velmi spokojeni a určitě vřele doporučíme i ostatním. Agenturu jsme oslovili, aby nám pomohla s nastavením a správou PPC kampaní, jejich optimalizací, měřením a zvýšení výkonu e-shopu. Velmi oceňujeme jejich osobní přístup, profesionalitu, odborné znalosti, spolehlivost, rychlou a přátelskou komunikaci. Stanovené cíle kampaní se nám daří plnit a výkon e-shopu se zvýšil.

Adam Čeněk

vodafree.cz

Se Summitem spolupracuji už dva roky. Dali jsme si za cíl rozjet nové prodejní kanály skrze sociální sítě a překopat web. Kampaně se skvěle povedly při držení PNO do 20 % a nyní tržby dvojnásobně překonáváme oproti loňskému roku. Takže, díky!

Lukáš M.

K2 Club

Summit Studio jsou velcí pomocníci pro náš business. Společně jsme prodali vstupenky na koncerty i během pandemie covid 19, což byl těžký úkol. Přemýšlí nad strategií a berou věci s lehkostí, což hudební akce posunulo na vyšší level.

Radek Smékal

Ants Europe

Nikdy předtím jsem do reklamy neinvestoval ani korunu. Patrik ze Summitu mi všechno luxusně vysvětlil a spustili jsme počáteční kampaně, což mělo pro mě předtím těžko uvěřitelnou konverzi! To mi otevřelo oči a reklama se pro mě stala stálou měsíční investicí 🤗. Díky moc 👍

A jak to pokračovalo…

Samozřejmě jsme testovali klasické statické bannery vs videoreklamy. S cenou za nákup jsme byli u videoreklam o 20 Kč levnější a o 2 návratnost více, než u statických bannerů. 

Během několika týdnů se nám podařilo vyškálovat rozpočet do kampaní na denní průměr 40.000 Kč. 

Co všechno jsme měli spuštěné: 

  • Akviziční kampaně (advantage+, kampaně s cílením na zájmy, look-a-like publika)

  • Remarketingové kampaně (statické bannery, carousely, videoreklamy)

    • Uživatelé co nakoupili na e-shopu (180d)

    • Přidali do košíku

    • Prohlédli produkt

    • Návštěvníci webu

    • Projevili zájem u FB a IG profilů

TIP

Zkuste cílení na uživatele, kteří projevili zájem u IG nebo FB profilů a reklam.

Pokud jste na Facebooku nebo Instagramu aktivní a máte spoustu reakcí u příspěvků, tak tyto uživatele dokážete velmi jednoduše přetvořit na platící zákazníky.

  • Správa PPC reklam

  • Sociální sítě

  • E-mail marketing

  • Nastavení brandu

  • Reporting

  • Nastavení měření

  • Marketingové strategie

  • Reporting

  • SEO i ASO

SUMMIT STUDIO

Marketingová agentura, se kterou dosáhnete váš další vrchol.

Summit studio s. r. o.
Lipová 1789/9, České Budějovice 2, 370 05 České Budějovice
IČ: 19809476

Kontakt

+420 739 134 420
+420 737 178 238

marketing@summitstudio.cz

Summit Studio

  • Správa PPC reklam

  • Sociální sítě

  • E-mail marketing

  • Nastavení brandu

  • Reporting

  • Nastavení měření

  • Marketingové strategie

  • Reporting

  • SEO i ASO

SUMMIT STUDIO

Marketingová agentura, se kterou dosáhnete váš další vrchol.

Summit studio s. r. o.
Lipová 1789/9, České Budějovice 2, 370 05 České Budějovice
IČ: 19809476

Kontakt

+420 739 134 420
+420 737 178 238

marketing@summitstudio.cz

Summit Studio

Dosažení dohodnutých cílů

Během celé kampaně se nám podařilo dosáhnout stanovených cílů a zajistit tak vyprodání celého skladu. Adventní kalendáře byly navíc skvělým vstupním produktem, přes který jsme dostávali na e-shop velmi relevantní návštěvnost. Ta následně nakupovala i další produkty a díky tomu se zvedla hodnota nákupu na 800 Kč.

Za 2 měsíce se podařilo:

  • zvýšit investice do reklamy z 8.000 Kč na 40.000 Kč

  • prodat přes 24 000 adventních kalendářů

  • utržit na e-shopu přes 7 mil. Kč

  • zvednout hodnotu nákupu z 330 Kč na 800 Kč

Chci navýšit prodeje přes
Facebook reklamu

Klient byl nadšený… a my také!

Lidé si produkty zamilovali

Rádi pomůžeme s marketingem
i vám.

Vaše vize je pro nás výzvou
a my jsme připraveni poskytnout kreativní a strategickou podporu, která vás posune
o krok dál. Vyplňte náš poptávkový formulář
a společně se vydáme na cestu k vrcholu. 

Kontaktujte nás

Reference

  • Lukáš
    Drbohlav

    Truhlář z Budějc

    Spolupráce probíhala na výbornou. Domluva, detaily, průběh i cena naprosto v pořádku. Líbil se mi osobní a lidský přístup. Mohu jen doporučit a v budoucnu se těším na další spolupráce. Lukáš Drbohlav, Truhlář z Budějc

  • Radek
    Smékal

    Ants Europe

    Nikdy předtím jsem do reklamy neinvestoval ani korunu. Patrik ze Summitu mi všechno luxusně vysvětlil a spustili jsme počáteční kampaně, což mělo pro mě předtím těžko uvěřitelnou konverzi! To mi otevřelo oči a reklama se pro mě stala stálou měsíční investicí 🤗. Díky moc 👍

  • Tereza
    Vebrová

    LEROS

    S agenturou spolupracujeme v LEROSU již delší dobu, jsme s ní velmi spokojeni a určitě vřele doporučíme i ostatním. Agenturu jsme oslovili, aby nám pomohla s nastavením a správou PPC kampaní, jejich optimalizací, měřením a zvýšení výkonu e-shopu. Velmi oceňujeme jejich osobní přístup, profesionalitu, odborné znalosti, spolehlivost, rychlou a přátelskou komunikaci. Stanovené cíle kampaní se nám daří plnit a výkon e-shopu se zvýšil.

  • Adam
    Čeněk

    vodafree.cz

    Se Summitem spolupracuji už dva roky. Dali jsme si za cíl rozjet nové prodejní kanály skrze sociální sítě a překopat web. Kampaně se skvěle povedly při držení PNO do 20 % a nyní tržby dvojnásobně překonáváme oproti loňskému roku. Takže, díky!

  • Jitka
    Hřibová

    ZOO Wellness Apartmány Lhota

    Splnili jsme si sen a vybudovali ubytovani s wellness a zooparkem, pro prezentaci a zviditelnění našeho projektu jsme oslovili pana Patrika Reindla ze Summit Studio. Dá se říci, že jeho zásluhou jsme se během velmi malé chvíle dostali do podvědomí tolika lidi, ze se nam podnikani rozjelo naplno hned v prvotním okamžiku. Za nas maximální spokojenost s celkovou přípravou, samostatnosti a vedením kampani.

  • Správa PPC reklam

  • Sociální sítě

  • E-mail marketing

  • Nastavení brandu

  • Reporting

  • Nastavení měření

  • Marketingové strategie

  • Reporting

  • SEO i ASO

SUMMIT STUDIO

Marketingová agentura, se kterou dosáhnete váš další vrchol.

Summit studio s. r. o.
Lipová 1789/9, České Budějovice 2, 370 05 České Budějovice
IČ: 19809476

Kontakt

+420 739 134 420
+420 737 178 238

marketing@summitstudio.cz

Summit Studio