Jak prodat 20 000+ produktů za
8 týdnů přes Facebook reklamu?
Jak prodat 20 000+ produktů za 8 týdnů přes Facebook reklamu?
Jak prodat 20 000+ produktů za
8 týdnů přes Facebook reklamu?
Za 2 měsíce jsme pro našeho klienta Leros proinvestovali statisíce korun ve Facebook reklamě a prodali tak desetitisíce adventních kalendářů za udržení cílové návratnosti.
Distribuce praskala ve švech, že i dokonce lidé z kanceláře byli nuceni jít do skladu a balit objednávky.
Chci také vyprodat sklady
Chci také vyprodat
sklady
Za 2 měsíce jsme pro našeho klienta Leros proinvestovali statisíce korun ve Facebook reklamě a prodali tak desetitisíce adventních kalendářů za udržení cílové návratnosti.
Distribuce praskala ve švech, že i dokonce lidé z kanceláře byli nuceni jít do skladu a balit objednávky.
Tohle je Leros
Bylinná moudrost a harmonie od roku 1954.
A co dělají?
Již 60 let vykupují a zpracovávají byliny tak, aby si uchovaly své zázračné vlastnosti. Rozumí bylinkám a vnímají jejich klid a harmonii, jež se dokáže promítnout do čajů, které z nich připravují.
Jak to všechno začalo
Na začátku cesty proběhla společná schůzka, kde jsme si jasně stanovili podmínky spolupráce a vzájemná očekávání, připravili celkovou strategii e-shopu a pustili se do práce.
Jak to všechno začalo
Na začátku cesty proběhla společná schůzka, kde jsme si jasně stanovili podmínky spolupráce a vzájemná očekávání, připravili celkovou strategii e-shopu a pustili se do práce.
Chci nezávazný audit kampaní ZDARMA
Chci nezávazný audit
kampaní ZDARMA
Jak jsme postupovali
Potřebovali jsme se zaměřit na vánoční sezónu 2023 a vymačkat z ní maximum. V roce 2022 přišel klient s novými produkty (adventní kalendáře), které se nám podařilo během 2 týdnů vyprodat (cca 4 000 kusů).
Zadání pro rok 2023:
“Máme přes 24 000 adventních kalendářů, potřebujeme je všechny vyprodat za udržení cílové návratnosti.”
Byli jsme lehce zděšeni, když klient přišel s takovým počtem produktů…
Přece jenom se jednalo o 6násobek, než se kterým jsme pracovali předchozí rok.
Výzev se však nezalekneme a pustili jsme se do příprav kampaní.
Jak jsme postupovali
Potřebovali jsme se zaměřit na vánoční sezónu 2023 a vymačkat z ní maximum. V roce 2022 přišel klient s novými produkty (adventní kalendáře), které se nám podařilo během 2 týdnů vyprodat (cca 4 000 kusů).
Zadání pro rok 2023:
“Máme přes 24 000 adventních kalendářů, potřebujeme je všechny vyprodat za udržení cílové návratnosti.”
Byli jsme lehce zděšeni, když klient přišel s takovým počtem produktů…
Přece jenom se jednalo o 6násobek, než se kterým jsme pracovali předchozí rok.
Výzev se však nezalekneme a pustili jsme se do příprav kampaní.
Příprava celé kampaně
Vytvořili jsme přesné zadání pro fotografa a kameramana, abychom měli dostatek materiálů na přistávací stránku a především do výkonnostních kampaní.
Zanalyzovali jsme kampaně v předchozím roku:
Zjistili, jaké formáty nejvíce fungovaly
U jakých bannerů jsme měli nejlepší CTR a CPC (míra prokliku a průměrná cena za kliknutí)
TIP
Vyhodnocování kampaní je velmi důležité. Aby byla analýza komplexní, je třeba se koukat na více faktorů. Při vyhodnocování určitě sledujte:
Je vaše nabídka skutečně lákavá?
Máte dobře nastavenou cenotvorbu? (konkurenceschopnost)
Kvalitu přistávací stránky, kam uživatele vodíte
Výkonnost kreativ (sledujte CPC a CTR u reklam)
Je důležité všechny tyto faktory vyhodnocovat. Pokud Vám reklamy nefungují, zaměřte se na výše zmíněné body.
TIP
Vyhodnocování kampaní je velmi důležité. Aby byla analýza komplexní, je třeba se koukat na více faktorů. Při vyhodnocování určitě sledujte:
Je vaše nabídka skutečně lákavá?
Máte dobře nastavenou cenotvorbu? (konkurenceschopnost)
Kvalitu přistávací stránky, kam uživatele vodíte
Výkonnost kreativ (sledujte CPC a CTR u reklam)
Je důležité všechny tyto faktory vyhodnocovat. Pokud Vám reklamy nefungují, je potřeba se na všechny výše zmíněné body zaměřit.
Příprava celé kampaně
Vytvořili jsme přesné zadání pro fotografa a kameramana, abychom měli dostatek materiálů na přistávací stránku a především do výkonnostních kampaní.
Zanalyzovali jsme kampaně v předchozím roku:
Zjistili, jaké formáty nejvíce fungovaly
U jakých bannerů jsme měli nejlepší CTR a CPC (míra prokliku a průměrná cena za kliknutí)
Nadupaná přistávací stránka
Poté, co jsme obdrželi materiály od fotografa a kameramana, pustili jsme se do přípravy přistávací stránky. Ta byla za pár dní hotová (textace + bannery), proběhlo pár úprav ze strany klienta a mohli jsme pomalu vyrazit na výstup.
Nadupaná přistávací stránka
Poté, co jsme obdrželi materiály od fotografa a kameramana, pustili jsme se do přípravy přistávací stránky. Ta byla za pár dní hotová (textace + bannery), proběhlo pár úprav ze strany klienta a mohli jsme pomalu vyrazit na výstup.
TIP
Kvalitní prodejní textace na přistávací stránce jsou alfa omega celé kampaně. Primárně se zaměřte na to, abyste pochopili a zjistili co nejvíce o vaší cílové skupině.
Zjistěte, jaké problémy řeší, co potřebují a jak jim dokážete pomoci. Respektive, jak uživatelům dokáže váš produkt vyřešit daný problém:
Konverzace se zákazníky
Dotazníková šetření
Čtěte recenze u konkurence
Dívejte se na komentáře u vašich reklam
Hledejte opakující se vzorce ve vašem supportu
Analyzujte komentáře u YT videí z vašeho odvětví
Hledejte v diskuzích a skupinách, co lidé řeší
To vše následně zakomponujte na přistávací stránku. Uvidíte, že konverzní poměr stránky se razantně zvýší.
TIP
Kvalitní prodejní textace na přistávací stránce jsou alfa omega celé kampaně. Primárně se zaměřte na to, abyste pochopili a zjistili co nejvíce o vaší cílové skupině.
Zjistěte, jaké problémy řeší, co potřebují a jak jim dokážete pomoci. Respektive jak uživatelům dokáže váš produkt vyřešit daný problém.
To vše následně zakomponujte na přistávací stránku. Uvidíte, že konverzní poměr stránky se razantně zvýší.
TIP
Kvalitní prodejní textace na přistávací stránce jsou alfa omega celé kampaně. Primárně se zaměřte na to, abyste pochopili a zjistili co nejvíce o vaší cílové skupině.
Zjistěte, jaké problémy řeší, co potřebují a jak jim dokážete pomoci. Respektive jak uživatelům dokáže váš produkt vyřešit daný problém.
Konverzace se zákazníky
Dotazníková šetření
Čtěte recenze u konkurence
Dívejte se na komentáře u vašich reklam
Hledejte opakující se vzorce ve vašem supportu
Analyzujte komentáře u YT videí z vašeho odvětví
Hledejte v diskuzích a skupinách, co lidé řeší
To vše následně zakomponujte na přistávací stránku. Uvidíte, že konverzní poměr stránky se razantně zvýší.
Chci vytvořit přistávací stránku, která prodává
Chci vytvořit přistávací stránku,
která prodává
Verze reklam pro kalendáře
Nyní bylo potřeba vytvořit prodejní textace do výkonnostních reklam na Facebooku a Instagramu. Zanalyzovali jsme si textace z minulé sezóny a vytáhli si ty, co fungovaly nejlépe.
Sloužily nám jako inspirace k tvorbě textací na míru pro nové produkty - touto kombinací postupu jsme mohli maximalizovat počáteční míru úspěchu výkonu reklam. Dali jsme tam, na co lidé reagovali nejlépe a to vylepšili.
TIP
Poučte se ze svých předchozích kampaní. Pokud víte, že vám nějaká kreativa fungovala, tak zbytečně nevymýšlejte úplně novou, ale UPGRADUJTE stávající.
Vezměte si svoji nejúspěšnější textaci a tu následně předělávejte po kouskách. Pro A/B testování stačí, pokud uděláte několik verzí první věty. Poté můžete spustit nové kampaně a otestovat + vyhodnotit nejúspěšnější.
TIP
Poučte se ze svých předchozích kampaní. Pokud víte, že vám nějaká kreativa fungovala, tak zbytečně nevymýšlejte úplně novou, ale UPGRADUJTE stávající.
Vezměte si svoji nejúspěšnější textaci a tu následně předělávejte po kouskách. Pro A/B testování stačí, pokud uděláte několik verzí první věty. Poté můžete spustit nové kampaně a otestovat + vyhodnotit nejúspěšnější.
Verze reklam pro kalendáře
Nyní bylo potřeba vytvořit prodejní textace do výkonnostních reklam na Facebooku a Instagramu. Zanalyzovali jsme si textace z minulé sezóny a vytáhli si ty, co fungovali nejlépe.
Sloužily nám jako inspirace k tvorbě textací na míru pro nové produkty - touto kombinací postupu jsme mohli maximalizovat počáteční míru úspěchu výkonu reklam. Dali jsme tam, na co lidé reagovali nejlépe a to vylepšili.
Chci vytvořit kampaně na Facebooku, které prodávají
Chci vytvořit kampaně na
Facebooku, které prodávají
214 nákupů za první den…
Kampaně jsme spustili 26.09. Hned od první chvíle byly kampaně velmi efektivní. Zde screen z 27.09., tedy pouze několik desítek hodin od spuštění…
214 nákupů za první den…
Kampaně jsme spustili 26.09. Hned od první chvíle byly kampaně velmi efektivní. Zde screen ze 27.09., tedy pouze několik desítek hodin od spuštění…
TIP
Nechte reklamy po spuštění pracovat alespoň 2-3 dny. Neházejte tedy flintu do žita, pokud se vám výsledky nedostaví okamžitě, vyčkejte. Často reklamy potřebují nějaký čas, aby získaly potřebná data a prošly učícím procesem. Může se pak stát, že reklamy, které se na začátku nechytaly, se pak parádně rozjedou.
U kampaní, které se chytnou, můžete po uplynutí 3 dnů postupně navyšovat rozpočty cca o 15%. O vyšší hodnotu navyšovat nedoporučujeme, aby nedošlo k rozpadu reklamy a ztrátě výkonu.
U běžících reklam neprovádějte změny! Namísto toho duplikujte, zde proveďte úpravy, spusťte a testujte nové proměnné - najděte další prvek, který vaši reklamu vylepší (titulek, popisek…) a takto reklamy škálujte k dokonalosti.
TIP
Nechte reklamy po spuštění pracovat alespoň 2-3 dny. Neházejte tedy flintu do žita, pokud se výsledky nedostaví okamžitě, vyčkejte. Často reklamy potřebují nějaký čas, aby získaly potřebná data a prošli učícím procesem. Může se pak stát, že reklamy, které se na začátku nechytaly, se pak parádně rozjedou.
U kampaní, které se chytnou, můžete po uplynutí 3 dnů postupně navyšovat rozpočty cca o 15%. O vyšší hodnotu navyšovat nedoporučujeme, aby nedošlo k rozpadu reklamy a ztrátě výkonu.
U běžcích reklam neprovádějte změny! Namísto toho duplikujte, zde proveďte úpravy, spusťte a testujte nové proměnné - najděte další prvek, který vaši reklamu vylepší (titulek, popisek…) a takto reklamy škálujte k dokonalosti.
Co na to říkal klient
Co na to říkal klient
Ze 30 tisíc na 150 tisíc Kč obratu během dne
Ze 30 tisíc na 150 tisíc Kč obratu během dne
Testování je základ úspěchu
Potřebovali jsme si otestovat, který produkt, a která kreativa bude nejlepší. Postupovali jsme následujícím způsobem:
Prvně jsme připravili několik kampaní:
Všechny verze kalendáře v jedné Advanatge+ kampani
Kalendáře samostatně v kampaních na konkrétní zájmy
Potřebovali jsme otestovat:
Který kalendář je nejvíce lákavý pro uživatele (nákupy)
Jaká kreativa nejvíce zaujme (pozorování CTR a CPC + návratnost)
Během prvního týdne jsme získali následující statistiky:
TIP
Advantage+ jsou v dnešní době nejefektivnější kampaně. Necháte vše na algoritmu Mety, která vám zacílí ty nejrelevantnější uživatele + zahrne i remarketingová publika. Potřebuje pouze kvalitní kreativy, které uživatele zaujmou a data z Facebook pixelu, případně CAPI.
Zejména u vypouštění nových produktů se vám Adv+ kampaně v rámci prvotního testování budou hodit. Nasadíte do Adv+ velké množství kreativ, odkud vám vykrystalizují dlouhodobě silné reklamy, se kterými můžete dále pracovat pomocí ID a přidávat je do dalších kampaní.
Sázejte však i na klasické kampaně, kde cílíte na zájmy uživatelů. U adventních kalendářů fungovaly skvěle a dokázali jsme tak efektivně zvyšovat tržby na e-shopu.
TIP
Advantage+ jsou v dnešní době nejefektivnější kampaně. Necháte vše na algoritmu Mety, která vám zacílí ty nejrelevantnější uživatele + zahrne i remarketingová publika. Potřebuje pouze kvalitní kreativy, které uživatele zaujmou a data z Facebook pixelu, případně CAPI.
Zejména u vypouštění nových produktů se vám Adv+ kampaně v rámci prvotního testování budou hodit. Nasadíte do Adv+ velké množství kreativ, odkud vám vykrystalizují dlouhodobě silné reklamy, se kterými můžete dále pracovat pomocí ID a přidávat je do dalších kampaní.
Sázejte však i na klasické kampaně, kde cílíte na zájmy uživatelů. U adventních kalendářů fungovaly skvěle a dokázali jsme tak efektivně zvyšovat tržby na e-shopu.
Testování je základ úspěchu
Potřebovali jsme si otestovat, který produkt, a která kreativa bude nejlepší. Postupovali jsme následujícím způsobem:
Prvně jsme připravili několik kampaní:
Všechny verze kalendáře v jedné Advanatge+ kampani
Kalendáře samostatně v kampaních na konkrétní zájmy
Potřebovali jsme otestovat:
Který kalendář je nejvíce lákavý pro uživatele (nákupy)
Jaká kreativa nejvíce zaujme (pozorování CTR a CPC + návratnost)
Během prvního týdne jsme získali následující statistiky:
Chci nezávazný audit kampaní ZDARMA
Chci nezávazný audit
kampaní ZDARMA
Nejúspěšnější reklamy
Nejvíce fungovala Advantage+, což jsme předpokládali. Nejefektivnější kampaň dnešní doby. Skvěle však zafungovaly i klasické kampaně na konkrétní zájmy (cílení na: literaturu, čtení, meditaci a další).
TIP
Když vybíráte vhodné zájmy pro své kampaně, přemýšlejte nad širšími souvislostmi co by vaši cílovku mohlo zajímat. Například, pokud prodáváte kosmetiku, nedávejte jen přímé zájmy jako make-up nebo péče o pleť, ale také zájmy jako módu, udržitelnost nebo wellness. Tito lidé mohou být rovněž vašimi potenciálními zákazníky.
TIP
Videoreklamy fungují na sociálních sítích fantasticky. Nezapomínejte však na statické bannery. Tento formát reklamy je stále velmi efektivní, a pokud jej nakombinujete společně s videoreklamami, tak budete mít zaručeně efektivní výsledky.
Vykašlete se na čisté fotky / bannery, ale soustřeďte se primárně na to, abyste na bannerech měli správně claimy, které upoutají pozornost uživatelů. Reklama má totiž jediný cíl: Uživatel se musí prokliknout na přistávací stránku!
Zde reklamy, které se okamžitě chytly a během prvního týdne získaly nejvíce nákupů a přinesly nejvíce tržeb na e-shopu.
Nejúspěšnější reklamy
Nejvíce fungovala Advantage+, což jsme předpokládali. Nejefektivnější kampaň dnešní doby.
Zde reklamy, které se okamžitě chytly a během prvního týdne získaly nejvíce nákupů a přinesly nejvíce tržeb na e-shopu.
TIP
Videoreklamy fungují na sociálních sítích fantasticky. Nezapomínejte však na statické bannery. Tento formát reklamy je stále velmi efektivní, a pokud jej nakombinujete společně s videoreklamami, tak budete mít zaručeně efektivní výsledky.
Vykašlete se na čisté fotky / bannery, ale soustřeďte se primárně na to, abyste na bannerech měli správně claimy, které upoutají pozornost uživatelů. Reklama má totiž jediný cíl: Uživatel se musí prokliknout na přistávací stránku!
TIP
Když vybíráte vhodné zájmy pro své kampaně, přemýšlejte nad širšími souvislostmi co by vaši cílovku mohlo zajímat. Například, pokud prodáváte kosmetiku, nedávejte jen přímé zájmy jako make-up nebo péče o pleť, ale také zájmy jako módu, udržitelnost nebo wellness. Tito lidé mohou být rovněž vašimi potenciálními zákazníky.
Co přinesl první týden?
Proinvestováno v reklamě: 183 244,56 Kč
Nákupů: 1518
Tržby: 1 142 166 Kč
Návratnost: 7,10
Prodali jsme: 4 845 kalendářů
Zjistili jsme, že nejprodávanější produkty byl Kalendář s betlémem a Stromeček. Dle toho jsme se tedy začali soustředit na škálování těch nejúspěšnějších kreativ, abychom vytěžili z kampaní maximum.
Co přinesl první týden?
Nejdůležitější postřehy za první týden:
Proinvestováno v reklamě: 183 244,56 Kč
Nákupů: 1518
Tržby: 1 301 290,57 Kč
Návratnost: 7,10
Prodali jsme: 4 689 kalendářů
Zjistili jsme, že nejprodávanější produkty byl Kalendář s betlémem a stromeček. Dle toho jsme se tedy začali soustředit na škálování těch nejúspěšnějších kreativ, abychom vytěžili z kampaní maximum.
TIP
Pozor, pokud pracujete s vysokými rozpočty a najdete svého tažného koně (nejvýkonnější produkt), tak v takových situacích je klíčové mít připraveno dostatek kreativního obsahu. U vyšších investic se reklamy mohou začít točit ve stejném publiku, což má za následek rychlé zvyšování četnosti zobrazení reklam. Kreativy se tak snadno okoukají a začnou uživatele nudit.
Proto, i když si vyhodnotíte vítěznou kreativu, připravte si pro ni několik dalších verzí s malými iteracemi (5-10), se kterými můžete dále pracovat a obsah obměňovat. Tak budete maximalizovat dosah k novému publiku a zvyšovat si engagement u publika, kde se reklama opakovaně točí.
TIP
Pozor, pokud pracujete s vysokými rozpočty a najdete svého tažného koně (nejvýkonnější produkt), tak v takových situacích je klíčové mít připraveno dostatek kreativního obsahu.
U vyšších investic se reklamy mohou začít točit ve stejném publiku, což má za následek rychlé zvyšování četnosti zobrazení reklam. Kreativy se tak snadno okoukají a začnou uživatele nudit.
Proto, i když si vyhodnotíte vítěznou kreativu, připravte si pro ni několik dalších verzí s malými iteracemi (5-10), se kterými můžete dále pracovat a obsah obměňovat.
Tak budete maximalizovat dosah k novému publiku a zvyšovat si engagement u publika, kde se reklama opakovaně točí.
A jak to pokračovalo…
Samozřejmě jsme testovali klasické statické bannery vs videoreklamy. S cenou za nákup jsme byli u videoreklam o 20 Kč levnější a o 2 návratnost více, než u statických bannerů.
Během několika týdnů se nám podařilo vyškálovat rozpočet do kampaní na denní průměr 40.000 Kč.
Co všechno jsme měli spuštěné:
Akviziční kampaně (advantage+, kampaně s cílením na zájmy, look-a-like publika)
Remarketingové kampaně (statické bannery, carousely, videoreklamy)
Uživatelé, co nakoupili na e-shopu (180d)
Přidali do košíku
Prohlédli produkt
Návštěvníci webu
Projevili zájem u FB a IG profilů
TIP
Zkuste cílení na uživatele, kteří projevili zájem u IG nebo FB profilů a reklam. Pokud jste na Facebooku nebo Instagramu aktivní a máte spoustu reakcí u příspěvků, tak tyto uživatele dokážete velmi jednoduše přetvořit na platící zákazníky.
Lidé si produkty zamilovali
Dosažení dohodnutých cílů
Během celé kampaně se nám podařilo dosáhnout stanovených cílů a zajistit tak vyprodání celého skladu. Adventní kalendáře byly navíc skvělým vstupním produktem, přes který jsme dostávali na e-shop velmi relevantní návštěvnost. Ta následně nakupovala i další produkty a díky tomu se zvedla hodnota nákupu na 800 Kč.
Za 2 měsíce se podařilo:
zvýšit investice do reklamy z 8.000 Kč na 40.000 Kč
prodat přes 24 000 adventních kalendářů
utržit na e-shopu přes 7 mil. Kč
zvednout hodnotu nákupu z 330 Kč na 800 Kč
Chci navýšit prodeje přes Facebook reklamu
Klient byl nadšený… a my také!
Rádi pomůžeme s marketingem i vám.
Vaše vize je pro nás výzvou a my jsme připraveni poskytnout kreativní a strategickou podporu, která vás posune o krok dál. Vyplňte náš poptávkový formulář a společně se vydáme na cestu k vrcholu.
Kontaktujte nás
Reference
Lukáš
DrbohlavTruhlář z Budějc
Spolupráce probíhala na výbornou. Domluva, detaily, průběh i cena naprosto v pořádku. Líbil se mi osobní a lidský přístup. Mohu jen doporučit a v budoucnu se těším na další spolupráce. Lukáš Drbohlav, Truhlář z Budějc
Radek
SmékalAnts Europe
Nikdy předtím jsem do reklamy neinvestoval ani korunu. Patrik ze Summitu mi všechno luxusně vysvětlil a spustili jsme počáteční kampaně, což mělo pro mě předtím těžko uvěřitelnou konverzi! To mi otevřelo oči a reklama se pro mě stala stálou měsíční investicí 🤗. Díky moc 👍
Lukáš M.
K2 Club
Summit Studio jsou velcí pomocníci pro náš business. Společně jsme prodali vstupenky na koncerty i během pandemie covid 19, což byl těžký úkol. Přemýšlí nad strategií a berou věci s lehkostí, což hudební akce posunulo na vyšší level.
Tereza
VebrováLEROS
S agenturou spolupracujeme v LEROSU již delší dobu, jsme s ní velmi spokojeni a určitě vřele doporučíme i ostatním. Agenturu jsme oslovili, aby nám pomohla s nastavením a správou PPC kampaní, jejich optimalizací, měřením a zvýšení výkonu e-shopu. Velmi oceňujeme jejich osobní přístup, profesionalitu, odborné znalosti, spolehlivost, rychlou a přátelskou komunikaci. Stanovené cíle kampaní se nám daří plnit a výkon e-shopu se zvýšil.
Adam
Čeněkvodafree.cz
Se Summitem spolupracuji už dva roky. Dali jsme si za cíl rozjet nové prodejní kanály skrze sociální sítě a překopat web. Kampaně se skvěle povedly při držení PNO do 20 % a nyní tržby dvojnásobně překonáváme oproti loňskému roku. Takže, díky!
Jitka
HřibováZOO Wellness Apartmány Lhota
Splnili jsme si sen a vybudovali ubytovani s wellness a zooparkem, pro prezentaci a zviditelnění našeho projektu jsme oslovili pana Patrika Reindla ze Summit Studio. Dá se říci, že jeho zásluhou jsme se během velmi malé chvíle dostali do podvědomí tolika lidi, ze se nam podnikani rozjelo naplno hned v prvotním okamžiku. Za nas maximální spokojenost s celkovou přípravou, samostatnosti a vedením kampani.
Lukáš Drbohlav
Truhlář z Budějc
Spolupráce probíhala na výbornou. Domluva, detaily, průběh i cena naprosto v pořádku. Líbil se mi osobní a lidský přístup. Mohu jen doporučit a v budoucnu se těším na další spolupráce. Lukáš Drbohlav, Truhlář z Budějc
Jitka Hřibová
ZOO Wellness Apartmány Lhota
Splnili jsme si sen a vybudovali ubytovani s wellness a zooparkem, pro prezentaci a zviditelnění našeho projektu jsme oslovili pana Patrika Reindla ze Summit Studio. Dá se říci, že jeho zásluhou jsme se během velmi malé chvíle dostali do podvědomí tolika lidi, ze se nam podnikani rozjelo naplno hned v prvotním okamžiku. Za nas maximální spokojenost s celkovou přípravou, samostatnosti a vedením kampani.
Tereza Vebrová
LEROS
S agenturou spolupracujeme v LEROSU již delší dobu, jsme s ní velmi spokojeni a určitě vřele doporučíme i ostatním. Agenturu jsme oslovili, aby nám pomohla s nastavením a správou PPC kampaní, jejich optimalizací, měřením a zvýšení výkonu e-shopu. Velmi oceňujeme jejich osobní přístup, profesionalitu, odborné znalosti, spolehlivost, rychlou a přátelskou komunikaci. Stanovené cíle kampaní se nám daří plnit a výkon e-shopu se zvýšil.
Adam Čeněk
vodafree.cz
Se Summitem spolupracuji už dva roky. Dali jsme si za cíl rozjet nové prodejní kanály skrze sociální sítě a překopat web. Kampaně se skvěle povedly při držení PNO do 20 % a nyní tržby dvojnásobně překonáváme oproti loňskému roku. Takže, díky!
Lukáš M.
K2 Club
Summit Studio jsou velcí pomocníci pro náš business. Společně jsme prodali vstupenky na koncerty i během pandemie covid 19, což byl těžký úkol. Přemýšlí nad strategií a berou věci s lehkostí, což hudební akce posunulo na vyšší level.
Radek Smékal
Ants Europe
Nikdy předtím jsem do reklamy neinvestoval ani korunu. Patrik ze Summitu mi všechno luxusně vysvětlil a spustili jsme počáteční kampaně, což mělo pro mě předtím těžko uvěřitelnou konverzi! To mi otevřelo oči a reklama se pro mě stala stálou měsíční investicí 🤗. Díky moc 👍
A jak to pokračovalo…
Samozřejmě jsme testovali klasické statické bannery vs videoreklamy. S cenou za nákup jsme byli u videoreklam o 20 Kč levnější a o 2 návratnost více, než u statických bannerů.
Během několika týdnů se nám podařilo vyškálovat rozpočet do kampaní na denní průměr 40.000 Kč.
Co všechno jsme měli spuštěné:
Akviziční kampaně (advantage+, kampaně s cílením na zájmy, look-a-like publika)
Remarketingové kampaně (statické bannery, carousely, videoreklamy)
Uživatelé co nakoupili na e-shopu (180d)
Přidali do košíku
Prohlédli produkt
Návštěvníci webu
Projevili zájem u FB a IG profilů
TIP
Zkuste cílení na uživatele, kteří projevili zájem u IG nebo FB profilů a reklam.
Pokud jste na Facebooku nebo Instagramu aktivní a máte spoustu reakcí u příspěvků, tak tyto uživatele dokážete velmi jednoduše přetvořit na platící zákazníky.
Správa PPC reklam
Sociální sítě
E-mail marketing
Nastavení brandu
Reporting
Nastavení měření
Marketingové strategie
Reporting
SEO i ASO
SUMMIT STUDIO
Marketingová agentura, se kterou dosáhnete váš další vrchol.
Summit studio s. r. o.
Lipová 1789/9, České Budějovice 2, 370 05 České Budějovice
IČ: 19809476
Správa PPC reklam
Sociální sítě
E-mail marketing
Nastavení brandu
Reporting
Nastavení měření
Marketingové strategie
Reporting
SEO i ASO
SUMMIT STUDIO
Marketingová agentura, se kterou dosáhnete váš další vrchol.
Summit studio s. r. o.
Lipová 1789/9, České Budějovice 2, 370 05 České Budějovice
IČ: 19809476
Dosažení dohodnutých cílů
Během celé kampaně se nám podařilo dosáhnout stanovených cílů a zajistit tak vyprodání celého skladu. Adventní kalendáře byly navíc skvělým vstupním produktem, přes který jsme dostávali na e-shop velmi relevantní návštěvnost. Ta následně nakupovala i další produkty a díky tomu se zvedla hodnota nákupu na 800 Kč.
Za 2 měsíce se podařilo:
zvýšit investice do reklamy z 8.000 Kč na 40.000 Kč
prodat přes 24 000 adventních kalendářů
utržit na e-shopu přes 7 mil. Kč
zvednout hodnotu nákupu z 330 Kč na 800 Kč
Chci navýšit prodeje přes
Facebook reklamu
Klient byl nadšený… a my také!
Lidé si produkty zamilovali
Rádi pomůžeme s marketingem
i vám.
Vaše vize je pro nás výzvou
a my jsme připraveni poskytnout kreativní a strategickou podporu, která vás posune
o krok dál. Vyplňte náš poptávkový formulář
a společně se vydáme na cestu k vrcholu.
Kontaktujte nás
Reference
Lukáš
DrbohlavTruhlář z Budějc
Spolupráce probíhala na výbornou. Domluva, detaily, průběh i cena naprosto v pořádku. Líbil se mi osobní a lidský přístup. Mohu jen doporučit a v budoucnu se těším na další spolupráce. Lukáš Drbohlav, Truhlář z Budějc
Radek
SmékalAnts Europe
Nikdy předtím jsem do reklamy neinvestoval ani korunu. Patrik ze Summitu mi všechno luxusně vysvětlil a spustili jsme počáteční kampaně, což mělo pro mě předtím těžko uvěřitelnou konverzi! To mi otevřelo oči a reklama se pro mě stala stálou měsíční investicí 🤗. Díky moc 👍
Tereza
VebrováLEROS
S agenturou spolupracujeme v LEROSU již delší dobu, jsme s ní velmi spokojeni a určitě vřele doporučíme i ostatním. Agenturu jsme oslovili, aby nám pomohla s nastavením a správou PPC kampaní, jejich optimalizací, měřením a zvýšení výkonu e-shopu. Velmi oceňujeme jejich osobní přístup, profesionalitu, odborné znalosti, spolehlivost, rychlou a přátelskou komunikaci. Stanovené cíle kampaní se nám daří plnit a výkon e-shopu se zvýšil.
Adam
Čeněkvodafree.cz
Se Summitem spolupracuji už dva roky. Dali jsme si za cíl rozjet nové prodejní kanály skrze sociální sítě a překopat web. Kampaně se skvěle povedly při držení PNO do 20 % a nyní tržby dvojnásobně překonáváme oproti loňskému roku. Takže, díky!
Jitka
HřibováZOO Wellness Apartmány Lhota
Splnili jsme si sen a vybudovali ubytovani s wellness a zooparkem, pro prezentaci a zviditelnění našeho projektu jsme oslovili pana Patrika Reindla ze Summit Studio. Dá se říci, že jeho zásluhou jsme se během velmi malé chvíle dostali do podvědomí tolika lidi, ze se nam podnikani rozjelo naplno hned v prvotním okamžiku. Za nas maximální spokojenost s celkovou přípravou, samostatnosti a vedením kampani.
Lukáš
DrbohlavTruhlář z Budějc
Spolupráce probíhala na výbornou. Domluva, detaily, průběh i cena naprosto v pořádku. Líbil se mi osobní a lidský přístup. Mohu jen doporučit a v budoucnu se těším na další spolupráce. Lukáš Drbohlav, Truhlář z Budějc
Radek
SmékalAnts Europe
Nikdy předtím jsem do reklamy neinvestoval ani korunu. Patrik ze Summitu mi všechno luxusně vysvětlil a spustili jsme počáteční kampaně, což mělo pro mě předtím těžko uvěřitelnou konverzi! To mi otevřelo oči a reklama se pro mě stala stálou měsíční investicí 🤗. Díky moc 👍
Tereza
VebrováLEROS
S agenturou spolupracujeme v LEROSU již delší dobu, jsme s ní velmi spokojeni a určitě vřele doporučíme i ostatním. Agenturu jsme oslovili, aby nám pomohla s nastavením a správou PPC kampaní, jejich optimalizací, měřením a zvýšení výkonu e-shopu. Velmi oceňujeme jejich osobní přístup, profesionalitu, odborné znalosti, spolehlivost, rychlou a přátelskou komunikaci. Stanovené cíle kampaní se nám daří plnit a výkon e-shopu se zvýšil.
Adam
Čeněkvodafree.cz
Se Summitem spolupracuji už dva roky. Dali jsme si za cíl rozjet nové prodejní kanály skrze sociální sítě a překopat web. Kampaně se skvěle povedly při držení PNO do 20 % a nyní tržby dvojnásobně překonáváme oproti loňskému roku. Takže, díky!
Jitka
HřibováZOO Wellness Apartmány Lhota
Splnili jsme si sen a vybudovali ubytovani s wellness a zooparkem, pro prezentaci a zviditelnění našeho projektu jsme oslovili pana Patrika Reindla ze Summit Studio. Dá se říci, že jeho zásluhou jsme se během velmi malé chvíle dostali do podvědomí tolika lidi, ze se nam podnikani rozjelo naplno hned v prvotním okamžiku. Za nas maximální spokojenost s celkovou přípravou, samostatnosti a vedením kampani.
Lukáš
DrbohlavTruhlář z Budějc
Spolupráce probíhala na výbornou. Domluva, detaily, průběh i cena naprosto v pořádku. Líbil se mi osobní a lidský přístup. Mohu jen doporučit a v budoucnu se těším na další spolupráce. Lukáš Drbohlav, Truhlář z Budějc
Radek
SmékalAnts Europe
Nikdy předtím jsem do reklamy neinvestoval ani korunu. Patrik ze Summitu mi všechno luxusně vysvětlil a spustili jsme počáteční kampaně, což mělo pro mě předtím těžko uvěřitelnou konverzi! To mi otevřelo oči a reklama se pro mě stala stálou měsíční investicí 🤗. Díky moc 👍
Tereza
VebrováLEROS
S agenturou spolupracujeme v LEROSU již delší dobu, jsme s ní velmi spokojeni a určitě vřele doporučíme i ostatním. Agenturu jsme oslovili, aby nám pomohla s nastavením a správou PPC kampaní, jejich optimalizací, měřením a zvýšení výkonu e-shopu. Velmi oceňujeme jejich osobní přístup, profesionalitu, odborné znalosti, spolehlivost, rychlou a přátelskou komunikaci. Stanovené cíle kampaní se nám daří plnit a výkon e-shopu se zvýšil.
Adam
Čeněkvodafree.cz
Se Summitem spolupracuji už dva roky. Dali jsme si za cíl rozjet nové prodejní kanály skrze sociální sítě a překopat web. Kampaně se skvěle povedly při držení PNO do 20 % a nyní tržby dvojnásobně překonáváme oproti loňskému roku. Takže, díky!
Jitka
HřibováZOO Wellness Apartmány Lhota
Splnili jsme si sen a vybudovali ubytovani s wellness a zooparkem, pro prezentaci a zviditelnění našeho projektu jsme oslovili pana Patrika Reindla ze Summit Studio. Dá se říci, že jeho zásluhou jsme se během velmi malé chvíle dostali do podvědomí tolika lidi, ze se nam podnikani rozjelo naplno hned v prvotním okamžiku. Za nas maximální spokojenost s celkovou přípravou, samostatnosti a vedením kampani.
Lukáš
DrbohlavTruhlář z Budějc
Spolupráce probíhala na výbornou. Domluva, detaily, průběh i cena naprosto v pořádku. Líbil se mi osobní a lidský přístup. Mohu jen doporučit a v budoucnu se těším na další spolupráce. Lukáš Drbohlav, Truhlář z Budějc
Radek
SmékalAnts Europe
Nikdy předtím jsem do reklamy neinvestoval ani korunu. Patrik ze Summitu mi všechno luxusně vysvětlil a spustili jsme počáteční kampaně, což mělo pro mě předtím těžko uvěřitelnou konverzi! To mi otevřelo oči a reklama se pro mě stala stálou měsíční investicí 🤗. Díky moc 👍
Tereza
VebrováLEROS
S agenturou spolupracujeme v LEROSU již delší dobu, jsme s ní velmi spokojeni a určitě vřele doporučíme i ostatním. Agenturu jsme oslovili, aby nám pomohla s nastavením a správou PPC kampaní, jejich optimalizací, měřením a zvýšení výkonu e-shopu. Velmi oceňujeme jejich osobní přístup, profesionalitu, odborné znalosti, spolehlivost, rychlou a přátelskou komunikaci. Stanovené cíle kampaní se nám daří plnit a výkon e-shopu se zvýšil.
Adam
Čeněkvodafree.cz
Se Summitem spolupracuji už dva roky. Dali jsme si za cíl rozjet nové prodejní kanály skrze sociální sítě a překopat web. Kampaně se skvěle povedly při držení PNO do 20 % a nyní tržby dvojnásobně překonáváme oproti loňskému roku. Takže, díky!
Jitka
HřibováZOO Wellness Apartmány Lhota
Splnili jsme si sen a vybudovali ubytovani s wellness a zooparkem, pro prezentaci a zviditelnění našeho projektu jsme oslovili pana Patrika Reindla ze Summit Studio. Dá se říci, že jeho zásluhou jsme se během velmi malé chvíle dostali do podvědomí tolika lidi, ze se nam podnikani rozjelo naplno hned v prvotním okamžiku. Za nas maximální spokojenost s celkovou přípravou, samostatnosti a vedením kampani.
Správa PPC reklam
Sociální sítě
E-mail marketing
Nastavení brandu
Reporting
Nastavení měření
Marketingové strategie
Reporting
SEO i ASO
SUMMIT STUDIO
Marketingová agentura, se kterou dosáhnete váš další vrchol.
Summit studio s. r. o.
Lipová 1789/9, České Budějovice 2, 370 05 České Budějovice
IČ: 19809476